Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fina, underbara namn

Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn

1 2 3 4 5 6 ... 21 22 23
Användare Inlägg
moii
Elev

Avatar


Mitt favorit namn är Luna, sjukt vackert! c':
Och Xenophilius är coolt också! ^^

~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi!

12 jan, 2012 18:37

\/\/izard
Elev

Avatar


Severus är helt klart det häftigaste namnet som jag har hört.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc08.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2012%2F017%2F8%2F1%2F81808b1c4edd7f1024b0dd7543fd29e0-d4mp6q2.gif www.DroidGront.tk

12 jan, 2012 18:46

Borttagen

Avatar


Jag gillar Hermione väldigt, väldigt mycket, men diggar även Remus och Sirius...Det är liksom så ovanliga men ändå grymt fina namn! ♥

12 jan, 2012 18:54

Borttagen

Avatar


Gillar Hermione och Luna
Är nyyyyyyyy här

12 jan, 2012 19:04

Olivizza
Elev

Avatar


Det är väldigt svårt att bara välja ut några stycken faktiskt...

"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade."

12 jan, 2012 23:14

STORrY
Elev

Avatar


Bellatrix tycker jag är väldigt fint, och Tonks också, även om det är ett efternamn så...

Kawaii :3

12 jan, 2012 23:17

Ms.Markus
Elev

Avatar

+1


Alltså, det är så svårt att bara välja vissa.
Men Albus är fint. Rowena, Luna ♥, Draco, Bellatrix och.... alltså, listan kan hålla på i evigheter! J.K Rowling har VERKLIGEN lyckats med att namnge sina karaktärer, namnen passar så bra in på deras personligheter, hon har till och med lyckats gjort ett (enligt mig) fult namn, Harry, till fint! No offence ♥

Lavender är också jättefint! xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F429721c25a7be8c8b8cc3a11babad36d%2Ftumblr_mlgfxjBIJS1s73np6o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m72bratYog1rp7i4y.gif

13 jan, 2012 09:12

Borttagen

Avatar


Draco och Nymphadora tror jag.

13 jan, 2012 10:30

MagiskMugglare
Elev

Avatar


Bellatrix e så coolt, å ja gillar Kingsley oxå kmr nog döpa mina barn efter karaktärer i Böckerna

"OM VI DÖR FÖR DERAS SKULL, SÅ DÖDAR JAG DIG, HARRY!"

13 jan, 2012 18:46

Borttagen

Avatar


Jag gillar Luna, Ginny,(Ginerva) Hermione, Draco, (det namnet är så coolt på just han) Minerva, Helga Hufflepuff, Rowena Ravenclaw, Godric Gryffindor, Salazar Slytherin är också ganska coolt, Neville, Albus, och Harry såklart, m.m.

14 jan, 2012 11:25

1 2 3 4 5 6 ... 21 22 23

Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn

Du får inte svara på den här tråden.