Astoria Greengrass [SV]
Forum > Fanfiction > Astoria Greengrass [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
iAmLordVoldemort
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av iAmLordVoldemort: förlåååt för dålig uppdatering. Hoppas ni inte hänger mig i taket med gaffatejp och sedan styckar mig i småbitar.. _____________________ Allvarligt? Då kan vi ju nt läsa din fanfic! Asm kapitel! haha, tack! För berömmet, och för att du inte styckar mig. ♥ You came up with this amazing, magical world, did seven books about it, and shared it with the rest of the world. That's why I love you, Joanne Kathleen Rowling. 6 mar, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
^ Haha,det är sant :-)
8 mar, 2012 07:37 |
|
iAmLordVoldemort
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Haha,det är sant :-) bra det! xd You came up with this amazing, magical world, did seven books about it, and shared it with the rest of the world. That's why I love you, Joanne Kathleen Rowling. 15 mar, 2012 14:58 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Bra!
MER Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 16 mar, 2012 15:53 |
|
iAmLordVoldemort
Elev |
Kapitel 7
Jag satt inne i uppehållsrummet. Klockan hade nyss slagit tolv, och jag var ensam i rummet. Det hördes tunga andetag från sovsalarna. Jag tänkte på tidigare idag. Jag och Draco. Den tanken hade aldrig slagit mig förut. Min mor och far ville att jag skulle gifta mig renblodigt, och de hade nämt att Lucius och Narcissa har en son i min ålder. Men jag hade aldrig trott att vi skulle bli ett par, på riktigt. Pansy hade inte sagt ett ord åt mig på hela dagen, trots att jag försökte föra ett samtal. Men Draco däremot, var väldigt glad. Han log och småpratade glatt med alla som hade något att säga till honom. Annars var han väldigt kylig mot alla som inte var hans närmaste vänner. Jag hörde steg som släpades ner för trappan. "Tori, vad gör du uppe?" frågade en trött röst bakom mig. Jag vände mig om och mötte Daphnes ansikte. "Jag är inte trött, antar jag. De är härligt att sitta här när det är tomt." Hon gäspade. "Vad gör du uppe då?" frågade jag. "Jag tänkte sova här nere, Pansy snarkar. Det gör hon bara när hon är stressad. Vet du vad det handlar om?" Jag suckade, "Ja. Asså, jag och Draco är typ.." "..ihop?" frågade hon och tröttheten var som bortblåst. Hon slog sig ner i en av de smaragdgröna fotöljerna. Jag nickade. "Åh, varför har du inte sagt något?". Hennes upphetsning var som ett barn på julafton. "Jag har inte hunnit. Vi har ju olika lektioner idag och så. Jag har inte heller velat nämna det i närheten av Pansy." Daphne sträckte på sig. "Men hur vet hon då om det?" Jag pressade ihop läpparna till ett hårt streck. "Hon kom liksom på oss, i korridoren, när vi trodde att vi var ensamma.." "Ni kysstes, eller?" sa Daphne med ett flin. Jag nickade, "Han är bra." Daphne brast ut i ett skratt. "Tyst" väste jag, "Folk sover!" Hon flinade, "Balen då, ska ni gå tillsammans?" "Ja, det blir väl så. Men jag vet inte vad jag ska ha på mig.." Daphne flyttade på sig till en av sofforna istället, så hon kunde ligga ner raklång. "Inte jag heller.." mumlade hon. "Vem ska du gå med?" frågade jag glatt. "Zabini frågade mig tidigare idag" "Och du sa ja, eller?" Leendet jag hade på läpparna blev större. Hon nickade, "Systrarna Greengrass har skaffat sig dejter!" Jag skrattade. Både jag och Daphne somnade i uppehållsrummet, och på morgonen kom en sur prefekt och skällde ut oss. "Sovsalarna är till för att sovas i, inte sofforna! Jag vill inte se detta upprepas!". Vi viftade bara bort det, och gick mot frukosten. Det var lördag, så vi hade alltså tillåtelse att åka till Hogsmead. "Ska vi titta klänningar där?" föreslog jag. "Vi kan gå till Gladrags Wizardwear, de har säkert något." You came up with this amazing, magical world, did seven books about it, and shared it with the rest of the world. That's why I love you, Joanne Kathleen Rowling. 6 maj, 2012 12:30 |
|
Hope Potter
Elev |
6 maj, 2012 12:31 |
|
Borttagen
|
Gooood!
Men du liknar inte Voldie, jag tror inte att han skriver så här bra... 6 maj, 2012 14:24 |
|
Borttagen
|
bra
6 maj, 2012 14:36 |
|
Harry .P
Elev |
Superbra!!!
Ny läsare här 20 aug, 2013 00:09 |
|
jilypotter
Elev |
Denna fanfiction är skriven av mig, då iAmLordVoldemort är min gamla användare som jag snart ska ta bort. Jag valde att flytta hit berättelsen, så du hittar länken på min profil! "Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light." 20 aug, 2013 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen