Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

favorit par?

Forum > Harry Potter > favorit par?

1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Hermione.Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag skulle vilja se Luna och Draco, haha :c

Det skulle bli en.... intressant kombination


Haha men dem skulle vara gulliga tillsammans

Dobby didn’t mean to kill anyone. Only to maim or seriously injure | Dobby doesn't have a master. Dobby is a free elf! R.I.P Dobby ♥

11 dec, 2010 21:16

Kintsugi
Prefekt

Avatar


En HP/DM har fått mig att tycka att herrarna är urgulliga tillsammans. Fast något som slår det är trekant Harry-Luna-Draco samt Ron-Pansy (Mayas shipping av paret är den bästa någonsin!♥)

Men för att vara mer seriösa så älskar jag att Luna fann Rolf Scamander. Det känns så rätt och riktigt att vännerna faktiskt finner partners utanför den innersta kretsen. Nu känner vi ju inte till Rolf mer än till namn och släktet men det känns som att Luna hittat den perfekta för henne

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 dec, 2010 21:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hermione.Granger:
Skrivet av Borttagen:
Jag skulle vilja se Luna och Draco, haha :c

Det skulle bli en.... intressant kombination


Haha men dem skulle vara gulliga tillsammans


Jag gillar inte gulliga saker, jag ser det som negativt.

11 dec, 2010 22:25

Hampan12
Elev

Avatar


Harry och ginny

I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius

11 dec, 2010 22:27

lollo2
Elev

Avatar


dobby och lollo♥

12 dec, 2010 01:27

Veronica96
Elev

Avatar


Harry ♥ Ginny 4-ever???!!! hihi ^^ men dem är sötast ♥

"I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me."

12 dec, 2010 01:28

.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Remus och Nyphandora
Harry Potter och Ginny Weasly
Ron Weasly och Hermione

12 dec, 2010 09:11

Salem
Lärare

Avatar


Tycker Det är Sött Att Luna Och Rolf Scmander blir ett par och får tvillingarna Lorcan, och Lysander. Det är ju över fint.

Men Ron Och Hermione klår ingen ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

12 dec, 2010 09:15

Spock
Elev

Avatar


Jag har inget :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2nbfvgn.jpg PARTYYY!

12 dec, 2010 09:17

Heonp.
Elev

Avatar


Luna och Harry. XD

"what the hell is a hufflepuff?"

13 dec, 2010 10:08

1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > favorit par?

Du får inte svara på den här tråden.