favorit par?
Forum > Harry Potter > favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione.Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag skulle vilja se Luna och Draco, haha :c Det skulle bli en.... intressant kombination Haha men dem skulle vara gulliga tillsammans Dobby didn’t mean to kill anyone. Only to maim or seriously injure | Dobby doesn't have a master. Dobby is a free elf! R.I.P Dobby ♥ 11 dec, 2010 21:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
En HP/DM har fått mig att tycka att herrarna är urgulliga tillsammans.
Men för att vara mer seriösa så älskar jag att Luna fann Rolf Scamander. Det känns så rätt och riktigt att vännerna faktiskt finner partners utanför den innersta kretsen. Nu känner vi ju inte till Rolf mer än till namn och släktet men det känns som att Luna hittat den perfekta för henne ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 dec, 2010 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione.Granger: Skrivet av Borttagen: Jag skulle vilja se Luna och Draco, haha :c Det skulle bli en.... intressant kombination Haha men dem skulle vara gulliga tillsammans Jag gillar inte gulliga saker, jag ser det som negativt. 11 dec, 2010 22:25 |
|
Hampan12
Elev |
Harry och ginny
I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius 11 dec, 2010 22:27 |
|
lollo2
Elev |
dobby och lollo♥
12 dec, 2010 01:27 |
|
Veronica96
Elev |
Harry ♥ Ginny 4-ever???!!! hihi ^^ men dem är sötast ♥
"I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me." 12 dec, 2010 01:28 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Remus och Nyphandora
Harry Potter och Ginny Weasly Ron Weasly och Hermione ♥ 12 dec, 2010 09:11 |
|
Salem
Lärare |
Tycker Det är Sött Att Luna Och Rolf Scmander blir ett par och får tvillingarna Lorcan, och Lysander. Det är ju över fint.
Men Ron Och Hermione klår ingen ♥
12 dec, 2010 09:15 |
|
Spock
Elev |
12 dec, 2010 09:17 |
|
Heonp.
Elev |
Luna och Harry. XD
"what the hell is a hufflepuff?" 13 dec, 2010 10:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen