Bluff eller inte?
Forum > Harry Potter > Bluff eller inte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hade torres9
Elev |
Jag tycker att hon är bra! Hon är lite knäpp på lektionerna men hon spår många saker rätt
gryffindor är bäst!!!! fernando torres 4ever el nino
24 jul, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Hon verkar väldigt skum och konstig, men hon har i alla fall haft rätt i några saker
24 jul, 2012 22:34 |
|
ginnyw123
Elev |
Hon har nog haft flera än två sanna spådomar, men hon är inte den bästa siaren och lite jobbig ibland, men bluff är hon nog inte. Inte helt iallafall
25 jul, 2012 18:22 |
|
MissLollo
Elev |
big bluff tycker jag
25 jul, 2012 19:03 |
|
Incendio
Elev |
Skulle inte kalla henne bluff, nejnej. Men det finns mer lovande folk som kan spå bättre än henne.
25 jul, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
Nja hon är väl inte världsbäst på att spå men hon har ju haft 2 riktiga spådomar. Men man kan inte säga anat en den bästa spådoms repliken hon vet är "du är i stor fara, grymen åhh du kommer få en mycket plågsam död" (men hittills har hon inte fåt säga som många sannings inriktade spådomar med det temat. Tur det!) : )
25 jul, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
Hon är en av mina favoritter, men hon är halv bluff. Liksom vissa saker vet hon, men vissa inte.
25 jul, 2012 20:21 |
|
inovember
Elev |
Hon är ju kanske inte direkt en bluff, där i mot säger hon ju endel som inte stämmer heller. Det finns bättre!
25 jul, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
Hon är typ som en halv bluff! Ibland när hon verkligen får syner är hon ingen bluff! Men annars!
25 jul, 2012 21:24 |
|
Jessica Tonks
Elev |
26 jul, 2012 10:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen