Skulle du...
Forum > Harry Potter > Skulle du...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Matizze
Elev |
Nej. Jag skulle inte göra det. Jag må vara en egoist, men så egoistisk är jag inte. Dessutom, vad skulle mina kompisar säga om jag stack till Hogwarts utan dem och aldrig pratade med dem igen?
Nej, då lever jag hellre kvar bland mina oförverkligade drömmar tillsammans med mina vänner och min familj. ![]()
1 feb, 2012 17:48 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Jag skulle göra det! Det har alltid varit min dröm, men hälst så skulle jag ju vilja sträfga dom på loven och sånt, men jag skulle värkligen vilja bli en häxa!
1 feb, 2012 21:38 |
|
superdupermikaelah
Elev |
1 feb, 2012 21:54 |
|
månbarnet
Elev |
Alltså, nu är jag vuxen och är gift och har barn, och jag skulle aldrig offra min make och min dotter för att gå på Hogwarts. MEN hade jag fått frågan innan jag träffade min make, så ja. Jag tror jag skulle göra det. Jag menar, jag älskar min mamma och mina syskon men ärligt talat, jag är säker på att de skulle förstå och acceptera mitt val!
1 feb, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
Nej, skulle inte vara värt det om jag inte får uppleva det med dom jag älskar.
1 feb, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
Min familj skulle formodligen gå där också så... I get both!
1 feb, 2012 23:43 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min familj skulle formodligen gå där också så... I get both! Om det vore så lätt! Du vill både ha kakan och äta kakan! Fast så är ju jag med... ![]() ![]()
1 feb, 2012 23:47 |
|
LunaLove<3
Elev |
2 feb, 2012 13:14 |
|
Wolfsbane
Elev |
2 feb, 2012 13:22 |
|
Borttagen
|
Jag skulle nog sticka!Men jag skulle åka hem på jullovet.
2 feb, 2012 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen