vilka trollformlar??
Forum > Harry Potter > vilka trollformlar??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HP.LP
Elev |
Accio för att jag är lat, För att jag har haft sönder många saker & lamslå mot elaka människor.
Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 21 jan, 2012 18:15 |
|
EpicFaiil
Elev |
Expecto Patronum, Imperius och Avada Kedavra
22 jan, 2012 14:42 |
|
Lills
Elev |
22 jan, 2012 14:44 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Lumos..
reparo.. renskrubba 22 jan, 2012 14:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen