Lovley Little Luna and Noble Nerdy Neville [SV]
Forum > Fanfiction > Lovley Little Luna and Noble Nerdy Neville [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josefin_Weasley
Elev |
^ Det är ingen speciell överraskning. Menar bara att innehållet i nästa kapitel blir en överraskning
26 jan, 2012 20:38 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: ^ Det är ingen speciell överraskning. Menar bara att innehållet i nästa kapitel blir en överraskning Jag vet men jag vill läsa kapitlet! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 26 jan, 2012 21:03 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Josefin_Weasley: ^ Det är ingen speciell överraskning. Menar bara att innehållet i nästa kapitel blir en överraskning Jag vet men jag vill läsa kapitlet! Jag med! ~MY TUMBLR~ 26 jan, 2012 21:06 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Jag vill också läsa nästa kapitel snart för annars låser jag in mig i badrummet med kareokemaskinen och alla HP filmer och har HP maraton utan dig (men med Elli) när du kommer hit!
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 27 jan, 2012 21:39 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av sötalillaarasara: Du sitter jag och läser böckerna, som är mycket bättre XD Eller så ser jag på Apornas Planet i rummet med den lila mattan!Jag vill också läsa nästa kapitel snart för annars låser jag in mig i badrummet med kareokemaskinen och alla HP filmer och har HP maraton utan dig (men med Elli) när du kommer hit! Jag tror inte jag kan skriva i helgen, för jag har ingen tid imorgon. Och ska skriva på en berättelse till skolan
27 jan, 2012 21:45 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av sötalillaarasara: Du sitter jag och läser böckerna, som är mycket bättre XD Eller så ser jag på Apornas Planet i rummet med den lila mattan!Jag vill också läsa nästa kapitel snart för annars låser jag in mig i badrummet med kareokemaskinen och alla HP filmer och har HP maraton utan dig (men med Elli) när du kommer hit! Jag tror inte jag kan skriva i helgen, för jag har ingen tid imorgon. Och ska skriva på en berättelse till skolan men... And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 27 jan, 2012 21:47 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: okej jag ger mig! *drömmer om tom*Skrivet av sötalillaarasara: Du sitter jag och läser böckerna, som är mycket bättre XD Eller så ser jag på Apornas Planet i rummet med den lila mattan!Jag vill också läsa nästa kapitel snart för annars låser jag in mig i badrummet med kareokemaskinen och alla HP filmer och har HP maraton utan dig (men med Elli) när du kommer hit! Jag tror inte jag kan skriva i helgen, för jag har ingen tid imorgon. Och ska skriva på en berättelse till skolan Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 27 jan, 2012 22:04 |
|
AnMel
Elev |
Det tog onödigt lång tid för mig att läsa igenom ett enda kapitel, men jag ångrar inte att jag gjorde det.
Exchange [SV] | The 1D-games 28 jan, 2012 11:35 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av AnMel: Tack så jättemycket ♥Det tog onödigt lång tid för mig att läsa igenom ett enda kapitel, men jag ångrar inte att jag gjorde det.
28 jan, 2012 12:46 |
|
Ginny00
Elev |
Josefiiiin owO Du snor mina läsare éwé
Haha, jag är bara sotis för att en massa av mina läser min storasysters XP Jag är ju... bättre 8D 31 jan, 2012 16:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen