Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lovley Little Luna and Noble Nerdy Neville [SV]

Forum > Fanfiction > Lovley Little Luna and Noble Nerdy Neville [SV]

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
Josefin_Weasley
Elev

Avatar


^ Det är ingen speciell överraskning. Menar bara att innehållet i nästa kapitel blir en överraskning

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

26 jan, 2012 20:38

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
^ Det är ingen speciell överraskning. Menar bara att innehållet i nästa kapitel blir en överraskning

Jag vet men jag vill läsa kapitlet!

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

26 jan, 2012 21:03

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Josefin_Weasley:
^ Det är ingen speciell överraskning. Menar bara att innehållet i nästa kapitel blir en överraskning

Jag vet men jag vill läsa kapitlet!

Jag med!

~MY TUMBLR~

26 jan, 2012 21:06

sötalillaarasara
Elev

Avatar


Jag vill också läsa nästa kapitel snart för annars låser jag in mig i badrummet med kareokemaskinen och alla HP filmer och har HP maraton utan dig (men med Elli) när du kommer hit!

Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be

27 jan, 2012 21:39

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av sötalillaarasara:
Jag vill också läsa nästa kapitel snart för annars låser jag in mig i badrummet med kareokemaskinen och alla HP filmer och har HP maraton utan dig (men med Elli) när du kommer hit!
Du sitter jag och läser böckerna, som är mycket bättre XD Eller så ser jag på Apornas Planet i rummet med den lila mattan!

Jag tror inte jag kan skriva i helgen, för jag har ingen tid imorgon. Och ska skriva på en berättelse till skolan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

27 jan, 2012 21:45

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av sötalillaarasara:
Jag vill också läsa nästa kapitel snart för annars låser jag in mig i badrummet med kareokemaskinen och alla HP filmer och har HP maraton utan dig (men med Elli) när du kommer hit!
Du sitter jag och läser böckerna, som är mycket bättre XD Eller så ser jag på Apornas Planet i rummet med den lila mattan!

Jag tror inte jag kan skriva i helgen, för jag har ingen tid imorgon. Och ska skriva på en berättelse till skolan

men...

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

27 jan, 2012 21:47

sötalillaarasara
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av sötalillaarasara:
Jag vill också läsa nästa kapitel snart för annars låser jag in mig i badrummet med kareokemaskinen och alla HP filmer och har HP maraton utan dig (men med Elli) när du kommer hit!
Du sitter jag och läser böckerna, som är mycket bättre XD Eller så ser jag på Apornas Planet i rummet med den lila mattan!

Jag tror inte jag kan skriva i helgen, för jag har ingen tid imorgon. Och ska skriva på en berättelse till skolan
okej jag ger mig! *drömmer om tom*

Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be

27 jan, 2012 22:04

AnMel
Elev

Avatar


Det tog onödigt lång tid för mig att läsa igenom ett enda kapitel, men jag ångrar inte att jag gjorde det. Jag gillar sättet du skriver på. Påminner mig lite om mitt eget skrivande, faktiskt. :3 Fortsätt så, jag vill gärna ha mer!



Exchange [SV] | The 1D-games

28 jan, 2012 11:35

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av AnMel:
Det tog onödigt lång tid för mig att läsa igenom ett enda kapitel, men jag ångrar inte att jag gjorde det. Jag gillar sättet du skriver på. Påminner mig lite om mitt eget skrivande, faktiskt. :3 Fortsätt så, jag vill gärna ha mer!


Tack så jättemycket ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

28 jan, 2012 12:46

Ginny00
Elev

Avatar


Josefiiiin owO Du snor mina läsare éwé
Haha, jag är bara sotis för att en massa av mina läser min storasysters XP Jag är ju... bättre 8D

31 jan, 2012 16:34

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Fanfiction > Lovley Little Luna and Noble Nerdy Neville [SV]

Du får inte svara på den här tråden.