Vad tycker ni saknas på Trollkarlsstaden???
Forum > Mugglarportalen > Vad tycker ni saknas på Trollkarlsstaden???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHunger
Elev |
Honungsöl som man kan placera på sin profil, samt värma sig om man klickar på den. :3
Läs min profil för info... 23 jul, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
Oj ehhh.
Kanske en lite lapp eller en flagga med sitt elevhem på det skulle vara Awesome! 23 jul, 2012 23:05 |
|
Regulus
Elev |
24 jul, 2012 09:27 |
|
Radioanka
Elev |
Skrivet av Regulus: Tycker att det ska finnas en Komet för de som inte har råd med de andra kvastarna! Det håller jag med om! happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 24 jul, 2012 09:49 |
|
LupinMarauder
Elev |
Det skulle vara kul med en trolldryck som typ Polyjuice-elixir, så det ser ut som en person som är utloggad är inne, självklart ser inte person som dricker det persoens grejer.
Som GinnyLover sa ska man absolut brygga alla drycker själv, men om man inte orkar brygga dryckerna, kan man köpa dem färdiga, fast det kommer självklart att kosta mycket fler galleoner Sedan skulle det vara kul med fler djur, jag menar sådana som inte får tas med egentligen, som Lees jättespindel. Men de kommer väl bara säljas ibland... Och som andra har sagt, fler grejer i godisbaronen! Juste, en grej till. Zonkos borde finnas så man kan köpa massa roliga grejer, som tex knallkort Hej! 24 jul, 2012 11:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen