Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad tycker ni saknas på Trollkarlsstaden???

Forum > Mugglarportalen > Vad tycker ni saknas på Trollkarlsstaden???

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
PotterHunger
Elev

Avatar


Honungsöl som man kan placera på sin profil, samt värma sig om man klickar på den. :3

Läs min profil för info...

23 jul, 2012 22:58

Borttagen

Avatar


Oj ehhh.
Kanske en lite lapp eller en flagga med sitt elevhem på det skulle vara Awesome!

23 jul, 2012 23:05

Regulus
Elev

Avatar


Tycker att det ska finnas en Komet för de som inte har råd med de andra kvastarna!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Faa457ae9771ac36bd9583ff3502bfbf7%2Ftumblr_mglj99ho9k1qlhhx4o1_r1_500.gif

24 jul, 2012 09:27

Radioanka
Elev

Avatar


Skrivet av Regulus:
Tycker att det ska finnas en Komet för de som inte har råd med de andra kvastarna!

Det håller jag med om!

happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light.

24 jul, 2012 09:49

LupinMarauder
Elev

Avatar


Det skulle vara kul med en trolldryck som typ Polyjuice-elixir, så det ser ut som en person som är utloggad är inne, självklart ser inte person som dricker det persoens grejer.
Som GinnyLover sa ska man absolut brygga alla drycker själv, men om man inte orkar brygga dryckerna, kan man köpa dem färdiga, fast det kommer självklart att kosta mycket fler galleoner

Sedan skulle det vara kul med fler djur, jag menar sådana som inte får tas med egentligen, som Lees jättespindel.
Men de kommer väl bara säljas ibland...

Och som andra har sagt, fler grejer i godisbaronen!

Juste, en grej till. Zonkos borde finnas så man kan köpa massa roliga grejer, som tex knallkort

Hej!

24 jul, 2012 11:35

1 2 3 4 5

Forum > Mugglarportalen > Vad tycker ni saknas på Trollkarlsstaden???

Du får inte svara på den här tråden.