Vem är er favorit dödsätare ??
Forum > Harry Potter > Vem är er favorit dödsätare ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mionee
Elev |
4 jan, 2012 16:25 |
|
harrypotter tjejen
Elev |
Severus och Bellatrix och Draco tror jag
Harry Potter är bäst <3 4 jan, 2012 17:47 |
|
Borttagen
|
Severus Snape.
4 jan, 2012 19:20
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 7 kl. 20:30
|
|
J.k
Elev |
Bellatrix , lätt, trots att jag hatar henne lite för att hon
Spoiler: Tryck här för att visa! Magi, Mod och massor av Tårar 4 jan, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
Bellatrix och en kille hmm Severus eller Peter/Bob
4 jan, 2012 20:53 |
|
Mahogany
Elev |
Bellatrix och Severus
No cat has two tails. One cat has one tail more than no cat. That's why a cat has three tails. 4 jan, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
Av princip hatar jag dödsätare ( hur skulle man inte kunna göra det?) men som karaktärer tycker jag nog bäst om Severus och Draco (som jag ju trots allt sympatiserar med) och Bellatrix som bara är helt underbart sinnessjuk på ett sätt som gör sig väldigt bra i skönlitteratur och film.
4 jan, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
Bellatrix.
4 jan, 2012 22:15 |
|
Solkatten
Elev |
Bellatrix ... även fast jag hatar henne xD Jag tycker hon är cool, men samtidigt avskyr jag henne för vad hon gjort.
Spoiler: Tryck här för att visa! Gillar Draco också. Hm ... , Severus vet jag inte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jan, 2012 22:55 |
|
Borttagen
|
Bellatrix, Draco och Snape (när Draco o Snape va det vill säga
4 jan, 2012 22:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen