Att aldrig få se Hogwarts
Forum > Fanfiction > Att aldrig få se Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bugglan
Elev |
Nu har jag läst hela, den är jättebra hittills! Gillar att våra är rätt så olika också.
Ska bli spännande att få se hur det går! 3 jan, 2012 22:54 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Bugglan: Nu har jag läst hela, den är jättebra hittills! Gillar att våra är rätt så olika också. Ska bli spännande att få se hur det går! Jag hade ingen aning om att du också skrev om Argus uppväxt, så jag blev jätteförvånad när jag såg din! Jag tycker också att det är kul att våra är helt olika. Min Argus är nästan motsatsen till din 3 jan, 2012 22:57 |
|
Miss_Green
Elev |
3 jan, 2012 23:01 |
|
RuterDam
Elev |
Jättebra! Stackars Irma... Och synd om Argus också. ^^'
"Enade vi stå, splittrade vi falla." ~Albus Dumbledore 4 jan, 2012 17:36 |
|
onlyoliviaa
Elev |
4 jan, 2012 19:27 |
|
virre
Elev |
den var bra
rons bestraffning på goyle: jag...får...inte...se...ut...som...en...babianrumpa 4 jan, 2012 19:37 |
|
Hermione Granger...
Elev |
Skriv meeer
Pottermore - NightWave16975 Gryffindor :3 5 jan, 2012 08:30 |
|
Clementin
Elev |
Tack för alla fina kommentarer!!
Mer kommer antingen i kväll eller på söndag (ska sova borta två nätter). Jag skriver på kapitel 4 nu, men det är inte säkert att jag hinner klart. 5 jan, 2012 16:54 |
|
Miss_Green
Elev |
5 jan, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
5 jan, 2012 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen