Neville + Luna = ?
Forum > Harry Potter > Neville + Luna = ?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Jag gillar inte Nevuna. Det blir liksom som om alla ska bli par. "Gänget" Harry, Ron, Hermione, Ginny, Luna och Neville. Det blir fel om alla ska bli par. Liksom, liite planerat kanske? Dessutom tycker jag inte att de passar bra tillsammans. Neville är så...Nevllig, och Luna så....Lunig.
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 6 jan, 2012 15:03 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
6 jan, 2012 15:32 |
|
FOEZY MEZZY
Elev |
Jo! Jag tycker att dem blir ett jätte fint par! Liksom passar bra ihop. =D
// FOEZY 6 jan, 2012 17:17 |
|
Jonte Ko-L
Elev |
Kan stämma ganska bra
6 jan, 2012 19:02 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av lillamymin: Jag förstår vad du menar, men det är en av anledningarna till att jag gillar nevuna så mycket. Just för att alla i "gänget" blir par Jag gillar inte Nevuna. Det blir liksom som om alla ska bli par. "Gänget" Harry, Ron, Hermione, Ginny, Luna och Neville. Det blir fel om alla ska bli par. Liksom, liite planerat kanske? Dessutom tycker jag inte att de passar bra tillsammans. Neville är så...Nevllig, och Luna så....Lunig.
6 jan, 2012 19:44 |
|
Pink Diamond<3
Elev |
Jag tycker att de är jätte söta ihop♥
Neville är modig, och en aning klumpig. Och Luna är så...speciell, och hon står för det. Även om alla blir par, så kan man väl inte räkna bort något av dem? "Tankar vandrar, tankar de går. Minnen förändras, minnen vi får. Saker förloras, och saker vinns. Hjärtan kan krossas, men kärleken finns" ~ Pink Diamond<3 6 jan, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
kanske
6 jan, 2012 20:04 |
|
SagaS
Elev |
6 jan, 2012 21:21 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av lillamymin: Jag förstår vad du menar, men det är en av anledningarna till att jag gillar nevuna så mycket. Just för att alla i "gänget" blir par Jag gillar inte Nevuna. Det blir liksom som om alla ska bli par. "Gänget" Harry, Ron, Hermione, Ginny, Luna och Neville. Det blir fel om alla ska bli par. Liksom, liite planerat kanske? Dessutom tycker jag inte att de passar bra tillsammans. Neville är så...Nevllig, och Luna så....Lunig. Men det blir så himla overkligt. Liksom, det mysiga med Harry Potter är typ att man verkligen kan föreställa sig världen. Och sen när alla bara blir tillsammans på det sättet så blir det inte lika magiskt. Bara liksom, jaha, det var romantiskt, eller något. Dessutom gillar jag Hannah Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 6 jan, 2012 22:59 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av lillamymin: Återigen förstår jag vad du menar Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av lillamymin: Jag förstår vad du menar, men det är en av anledningarna till att jag gillar nevuna så mycket. Just för att alla i "gänget" blir par Jag gillar inte Nevuna. Det blir liksom som om alla ska bli par. "Gänget" Harry, Ron, Hermione, Ginny, Luna och Neville. Det blir fel om alla ska bli par. Liksom, liite planerat kanske? Dessutom tycker jag inte att de passar bra tillsammans. Neville är så...Nevllig, och Luna så....Lunig. Men det blir så himla overkligt. Liksom, det mysiga med Harry Potter är typ att man verkligen kan föreställa sig världen. Och sen när alla bara blir tillsammans på det sättet så blir det inte lika magiskt. Bara liksom, jaha, det var romantiskt, eller något. Dessutom gillar jag Hannah Och jag håller med om att Hannah är najs ;D Fast... jag tänker fortsätta shippa Nevuna ändå
6 jan, 2012 23:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen