Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(

Forum > Harry Potter > Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
ginnyw123
Elev

Avatar


Nja, jag tycker det räcker gott såhär med 7 böcker och 8 filmer.
Fast skulle kanske vara roligt med en bok om marodörerna och next-gen, men inga fler filmer.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

29 dec, 2012 22:31

Borttagen

Avatar


Det konstiga är att Dödsrelikerna är uppdelad i två filmer för att den är så innehållsrik. Men varför blev Fenixordern inte uppdelad? Om inte den är innehållsrik så...

5 jan, 2013 19:12

Genny1
Elev

Avatar


Om ni vill läsa fler Harry Potter böcker tipsar jag om quidditch genom tiderna och fantastiska vidunder och var man hittar dem, båda av J.K Rowling har läst båda och älsar dom. Speciellt Fantastiska vidunder och var man hittar dom för där har Ron klottat i hela boken och skrivit en massa kommentarer den är även väldigt intressant vilket Quidditch genom tiderna också är. Annars tipsar jag om Barden Bagges berättelser, den finns tyvärr bara påm engelska men eftersom att det är sagor är det en ganska enkel engelska. Det var några boktips iallafall för alla dom som inte kan få nog av Harry Potter precis som jag.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lodab0U3Zx1qcs1oco1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m0b458hJ1x1qa3emao1_r1_500.gif

5 jan, 2013 20:41

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(

Du får inte svara på den här tråden.