Detta skulle jag vilja få reda på...
Forum > Harry Potter > Detta skulle jag vilja få reda på...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
^Det med George. Han gifter sig med Angelina, vilket jag vet säkert. Har hört att de två tillsammans fortsätter med Weasleys' Wizard Wheezes affärer.
![]()
22 dec, 2011 23:44
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-22 kl. 23:46
|
|
jessipotter
Elev |
Jo, det har jag också hört
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 22 dec, 2011 23:45
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-22 kl. 23:47
|
|
annawpotter
Elev |
Har också hört att George aldrig kunde använda en patronus igen eftersom alla hans lyckliga ögonblick var tillsammans med Fred
![]()
22 dec, 2011 23:46 |
|
Draken Norbert
Elev |
22 dec, 2011 23:52 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Tror inte man någonsin får veta det.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 dec, 2011 23:53 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av jessipotter: Men efter som han aldrig kom över Freds död, så blev han ju typ ledsen när han tänkte på allt kul han hade gjort med Fred. Liksom, det gjorte ont att tänka på Fred över huvud taget. Jo, det har jag också hört
23 dec, 2011 00:01 |
|
jessipotter
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av jessipotter: Men efter som han aldrig kom över Freds död, så blev han ju typ ledsen när han tänkte på allt kul han hade gjort med Fred. Liksom, det gjorte ont att tänka på Fred över huvud taget. Jo, det har jag också hört Ja, juste... Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 23 dec, 2011 00:03 |
|
Borttagen
|
Tror man kan hitta reda på mycket av att läsa JK intervjuer m.m
23 dec, 2011 00:16 |
|
Draken Norbert
Elev |
23 dec, 2011 00:19 |
|
jessipotter
Elev |
Vem gifter sig Neville med? Jag vet att man får reda på det men jag har glömt, och får han barn?
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 23 dec, 2011 00:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen