Jag hade så gärna velat...
Forum > Harry Potter > Jag hade så gärna velat...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Love_Mugglare
Elev |
Skulle fått det i somras, det var det ända jag pratade om halva sommarn!
Harry Potter is the best ever!!! ♥ Läs gärna min nya ff "Claudia Lockman" här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17628 Spoiler:
Tryck här för att visa! 30 jan, 2012 16:13 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Lills: Mitt brev blev postad av Errol och han verkar ha flugit vilse. Så jag får bara vänta och se när han kommer att posta de! ^^ Håller med! Det gäller att aldrig ge upp, huh? Men det behöver ju inte just vara Erolls fel - det kan ju ha varit en annan uggla! ;D Men vi ska lyckas! 30 jan, 2012 20:12 |
|
LN
Elev |
Jag väntar på mitt brev fortfarande. Det är 8 år försenat!
30 jan, 2012 21:18 |
|
Jennyferh
Elev |
LN Vem vet. Det kanske dyker upp :p Din sena munkjacka(?) kom ju också ;D
"Overhead, morning skies all for you"
30 jan, 2012 21:21 |
|
LN
Elev |
Jomen precis, Jennyferh, man vet aldrig. Det är bara att vänta, så kommer det nog! xD
30 jan, 2012 21:26 |
|
si_tonks
Elev |
30 jan, 2012 21:29 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
jag skulle också vilja börja på hogwarts men det fick jag inte så jag fick nöja mig med mugglis
men jag skulle också vilja spela bellatrix på film hon är så cool och helt totalt galen I’m a bit dark and twisted. 30 jan, 2012 21:35 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Haha, jaa! XD Men jag ska ha mitt, though! ;D 1 feb, 2012 19:25 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
jag hade cokså så himla mycket velat gå på hogwarts... synd att man inte kan det!
1 feb, 2012 19:48 |
|
EpicFaiil
Elev |
4 feb, 2012 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen