Vad skulle harry heta om han var tjej?
Forum > Harry Potter > Vad skulle harry heta om han var tjej?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Deathly Hallow
Elev |
Om Harry blivit en hon kanske hon skulle ha fått heta Petunia? Lily älskade ju sin syster
But don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know 27 jan, 2012 20:47 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Harmy
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 27 jan, 2012 21:49 |
|
themarauder
Lärare |
27 jan, 2012 21:56 |
|
.:Elise:.
Elev |
28 jan, 2012 07:52 |
|
Angelina Jo
Elev |
8 feb, 2012 19:40 |
|
Mikaela120
Elev |
Harietta
8 feb, 2012 19:45 |
|
E
Elev |
8 feb, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Haylie tror jag det skulle ha blivit ^-^
8 feb, 2012 19:49 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Henriette jane potter kanske
8 feb, 2012 20:05 |
|
Loveleen
Elev |
9 feb, 2012 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen