Om du skulle bli en student på Hogwarts...
Forum > Harry Potter > Om du skulle bli en student på Hogwarts...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
confundo
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Firenze känns lite tråkig och har (ursäkta) enligt mig dåliga lärarmetoder. Jag gillar inte heller Moodys/Barty Crouch Juniors lärarmetoder. Det känns verkligen fel att visa de oförlåtliga förbannelserna och låta en elev se Cruciatus-förbannelsen på nära håll då elevens föräldrar blivit utsatt för den. Så himla kul att få se hur ens föräldrar skulle ha legat och plågats till vettet? Men jag tror inte att den riktiga Moody skulle ha gjort det. För min del måste jag säga att Lupin skulle vara min favorit! ![]()
20 dec, 2011 18:14 |
|
missdumbledore
Elev |
20 dec, 2011 18:25 |
|
Borttagen
|
Remus Lupin och Nevillie Longbotton.
20 dec, 2011 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Remus Lupin och Nevillie Longbotton. ^^Samma här!!!!! 20 dec, 2011 18:35 |
|
EmoCrew
Elev |
Jag tror att Snape, Madame Hooch och Lupin
20 dec, 2011 18:36 |
|
avril
Elev |
Lupin, Madame hoth(stavning) och neville
from a big Avril Lavigne fan <3 20 dec, 2011 20:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av BlondaHermione: ... Vem skulle bli din favoritlärare? Mina skulle nog vara McGonagall och Lupin. Annars är ju inga lärare där förutom Dumbledore utöver det vanliga eller har jag missat något? Hmm.....Flitwick kanske 20 dec, 2011 20:49 |
|
Theabeanr1
Elev |
20 dec, 2011 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen