Harry Potter och Hemligheternas kammare ikväll!
Forum > Harry Potter > Harry Potter och Hemligheternas kammare ikväll!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wolfsbane
Elev |
Skrivet av Lisen563: om ni ska se den kan vi väll diskutera här det som händer sammtidigt. Eller på Msn eller nåt? Annars kan vi snacka om filmen på mugglis chatten på skype _________________________________________ ![]() ![]()
19 dec, 2011 08:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen