Vilken av rollernas trollstav är finast?
Forum > Harry Potter > Vilken av rollernas trollstav är finast?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ja tycker att nevills stav är snyggast!!!
22 dec, 2011 12:38 |
|
arianasnape
Elev |
snyggast är ju minerva mcgonagall´s och severus snape´s!
22 dec, 2011 15:44 |
|
Boba
Elev |
Jag gillar fläderstaven, och Ginnys stav är snygg! Fast Hermiones stav är också ganska snygg...
22 dec, 2011 17:49 |
|
BlondaHermione
Elev |
22 dec, 2011 17:51 |
|
Levicorpus
Elev |
22 dec, 2011 19:06 |
|
jessipotter
Elev |
Jag älskar Sirius trollstav!
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 22 dec, 2011 23:42 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag har gillat Hermiones sen jag tittade på trollstavarna första gången. Sen har jag senare upptäckt att både Sisius och Lunas är underbara ♥
Jag hoppas iaf på att få Hermiones i julklapp
22 dec, 2011 23:46 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Horace Snigelhorn
den ser ut som gjord av metall i love it kolla själva på WB hemsida. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 dec, 2011 23:50 |
|
Racelly
Elev |
Jag tycker mest om Sirius, har en modell av den
You don't have to call me sir, professor 23 dec, 2011 00:31 |
|
EpicFaiil
Elev |
Lunas
22 jan, 2012 15:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen