Marodörernas år på Hogwarts
Forum > Fanfiction > Marodörernas år på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Toppen!
Du skriver jätte bra och jag ♥ denna ff för du skriver beskrivande! Längtar till nästa kap! 22 jan, 2012 18:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-22 kl. 18:25
|
|
Ginny.T
Elev |
superbra! längtar till nästa kap.
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 22 jan, 2012 18:21 |
|
SevLoveer
Elev |
28 jan, 2012 20:32 |
|
GiinnyyyPotter
Elev |
Gilla Gilla! *Bevakar*
28 jan, 2012 21:35 |
|
Hermia
Elev |
Här kommer då nästa kapitel. Förlåt om det är kort och dåligt men jag har inte hunnit mer. Förlåt för att det nte kom ngt kapitel i förra veckan men jag hade extremt mycket i skolan då.
LÄS FÖRST: Nästa kapitel kommer kanske också att dröja då jag har två redovisningar och natinella prov i nästa vecka. Kapitel 13: Snigelhorn BANK, BANK, BANK! James bultade hårt på dörren till Snigelhorns kontor. - Kom in, hördes Snigelhorns röst från andra sidan dörren. James sköt upp dörren och pojkarna gick in. Framför Snigelhorns skrivbord satt redan Frank och Lily. Pojkarna slog sig ner, James såklart bredvid Lily, som hade tårar rinnande ner för kinderna men hon gjorde ingen anstats till att torka bort dem. James sträckte fram ena handen och drog snabbt bort dem ♥. Lily gav honom ett litet leende ♥. Snigelhorn ser allvarligt på eleverna. - Ni vet vad som har hänt, säger han. De nickar. Jag undrar om ni känner till någon anledning till att mr. Snape kan ha gjort detta. - Mja, börjar James. Vi hade ett litet gräl på tåget, jag, Sirius och Snape. - Så det kan vara nån slags hämnd, fyller Sirius i. - Beklagligt, säger Snigelhorn och skakar på huvudet. Ni kan gå. Som ni säkert förstår är inte Lily och James ovänner än men de kommer snart att bli. Once a MADling, always a MADling 4 feb, 2012 18:21
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 5 kl. 09:06
|
|
Borttagen
|
Ny läsare.
jag bevakar. 4 feb, 2012 18:54 |
|
James S Potter
Elev |
4 feb, 2012 19:44 |
|
Mintygirl89
Elev |
Det var ett bra kapitel.
Försök dock tänka på att göra styckeindelning mellan kapitelnamnet och kapitlet. Läs gärna Tårar från himlen :D <3
4 feb, 2012 21:46 |
|
Ginny.T
Elev |
jättebra!
gör gärna kapitlen lite längre, då tar dom inte slut så fort "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 4 feb, 2012 23:16 |
|
Borttagen
|
Du skriver jätte bra!
I ♥ your ff! 5 feb, 2012 08:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen