Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Cedric<3

Forum > Harry Potter > Cedric<3

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Lida
Elev

Avatar


JAg tycker att han är sött i hp filmena och sedan får man tänka på att han har ganska mycket smink på sig i Twilight filmena

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTWjlLJasjBhJ5ZcJEgQwKjRRBcYj0JIPtPDVyOLLHrtj3pubP1dA Läs Järna min ff Mån barnet http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=35314&amp;page=5#p2336622

7 sep, 2012 07:21

Borttagen

Avatar


Håller med....

7 sep, 2012 07:37

emmasagman
Elev

Avatar


jag tycker att han är snyggare i twilight

7 sep, 2012 08:47

lisa311
Elev

Avatar


Håller med

Don't Worry, Be Happy

7 sep, 2012 14:45

Lida
Elev

Avatar


Fast han är snyg Twilight också.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTWjlLJasjBhJ5ZcJEgQwKjRRBcYj0JIPtPDVyOLLHrtj3pubP1dA Läs Järna min ff Mån barnet http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=35314&amp;page=5#p2336622

7 sep, 2012 15:03

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Cedric<3

Du får inte svara på den här tråden.