Cedric<3
Forum > Harry Potter > Cedric<3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lida
Elev |
JAg tycker att han är sött i hp filmena och sedan får man tänka på att han har ganska mycket smink på sig i Twilight filmena
7 sep, 2012 07:21 |
|
Borttagen
|
Håller med....
7 sep, 2012 07:37 |
|
emmasagman
Elev |
jag tycker att han är snyggare i twilight
♥ 7 sep, 2012 08:47 |
|
lisa311
Elev |
Håller med
Don't Worry, Be Happy 7 sep, 2012 14:45 |
|
Lida
Elev |
Fast han är snyg Twilight också.
7 sep, 2012 15:03 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen