Vilken possition?:)
Forum > Harry Potter > Vilken possition?:)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AgnesCecilia
Elev |
Sökare!
16 dec, 2011 16:40 |
|
emeloj
Elev |
Jag blev slagman, tror dock jag hade velat allt utom sökare och vaktare!
Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the lights. A.P.W.B.D 16 dec, 2011 16:48 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Jagare
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 16 dec, 2011 17:10 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Gjorde testet någon länkade och blev vaktare. Tror det skulle passa mig rätt bra, gillar att få ansvar, var (enligt mig själv då haha) rätt bra i mål när jag spelade i.bandy en gång i tiden. Men jagare skulle jag också vela vara, vill ha fart och spänning i bollsporter.
På "andra plats" blev jag sökare, tror inte det skulle passa mig lika bra.. men men.
17 dec, 2011 01:02 |
|
Lingonbean
Elev |
Slagman, lätt! Slå ner folk liksom, hur kan det bli bättre?
Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open 17 dec, 2011 02:35 |
|
Wolfsbane
Elev |
17 dec, 2011 09:37 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag vill fantisera om att vara jagare men jag har verkligen haft sådan skicklig nybörjartur när det kommer till att träffa bollar med racket såååå jag är förmodligen en slagman. ^^
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 11:28 |
|
Borttagen
|
Slagman, Åå vad roligt det skulle vara, slå ner folk utan någin helst anledning xD
17 dec, 2011 11:39 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Slagman, Åå vad roligt det skulle vara, slå ner folk utan någin helst anledning xD HAHAHAH Jag fick bilden av att du svingar runt med slagträt och nockar alla. xD "WHAAAAT! MEN DU SKALL TRÄFFA BOLLEN, INTE SPELARNA!" XD eeeh... sedan förstod jag vad du menade. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 11:48 |
|
BlondaHermione
Elev |
17 dec, 2011 13:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen