De sämsta julkalendrarna genom tiderna
Forum > Off Topic > De sämsta julkalendrarna genom tiderna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Slytherinofc
Elev |
Skägget i brevlådan, en decemberdröm (jag är kompis med en kille vars pappa skrev den (a) men den är ändå kass
Men jag ÄLSKAR Dieselråttor och sjömansmöss, Kaspar i Nudådalen, Pelle Svanslös, Mysteriet på Greveholm♥3 och Trolltider :3 Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥ 11 dec, 2011 20:09 |
|
Solkatten
Elev |
LasseMajas detektivbyrå kommer jag typ inte ihåg o_O
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 20:15 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Li: När karusellerna sover var utan tvekan den sämsta för mig, jag har dock inte sett julkalendrarna ordentligt de sista 7 åren, men När karusellerna sover var liksom då jag fortfarande tittade och såg fram mot kalendrarna, och det var en så stor besvikelse att det inte var mer än en trånade kille, en story som inte kom igång förrän sista två avsnitten och en stammande jäkla Lisebergskanin. Tror mitt inre hat mot Liseberg lite härstammar från den kaninen XD Haha, jag som älskade den x'
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 dec, 2011 20:21 |
|
superman
Elev |
^
Samma här! En decemberdröm var extremt dålig. Den fick mig att sluta se på julkalendrarna.. 11 dec, 2011 20:26 |
|
Lingonbean
Elev |
Hade extremt svårt för Superhjältejul. Stål-Henrik är så äckligt pompös och högmodig och blääää. *angstangstangst*
Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open 11 dec, 2011 20:27 |
|
Borttagen
|
Skägget i brevlådan </3
12 dec, 2011 22:53 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tittar ALLTID på julkalendrarna ÄVEN om dom är dåliga men när jag såg på En superhjältejul fick jag nog. Det blev för mycket.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2011 22:56 |
|
Ida S
Lärare |
Haha, jag får väl säga Skägget i brevlådan... även fast det enda avsnittet jag såg verkligen var jättekul. Skitskruvad humor dock, men kul! xD
MEN äkta julkalendersmaterial var det kanske inte. "we live together, and harry does all the cooking." 13 dec, 2011 11:40 |
|
Roretta
Elev |
Har aldrig i mitt liv följt en enda julkalender
Berits hand touched fried chicken. /proud 13 dec, 2011 11:57 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av leumas vän: Allrams höjdarpaket. :X This so freakin much! Måste vara den sämsta julkalendern i historien av julkalendrar. Usch, förskräcklig. Skägget i brevlådan som många nämnt minns jag inte. Vad handlade den om? Superhjältejul var också kass. Julkalendrar borde ju kunna ses av alla åldrar, men var du över fem år så var den barnslig. ![]()
13 dec, 2011 13:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen