Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

De sämsta julkalendrarna genom tiderna

Forum > Off Topic > De sämsta julkalendrarna genom tiderna

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Slytherinofc
Elev

Avatar


Skägget i brevlådan, en decemberdröm (jag är kompis med en kille vars pappa skrev den (a) men den är ändå kass ) och LasseMajas detektivbyrå.

Men jag ÄLSKAR Dieselråttor och sjömansmöss, Kaspar i Nudådalen, Pelle Svanslös, Mysteriet på Greveholm♥3 och Trolltider :3

Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥

11 dec, 2011 20:09

Solkatten
Elev

Avatar


LasseMajas detektivbyrå kommer jag typ inte ihåg o_O

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 dec, 2011 20:15

Elley
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
När karusellerna sover var utan tvekan den sämsta för mig, jag har dock inte sett julkalendrarna ordentligt de sista 7 åren, men När karusellerna sover var liksom då jag fortfarande tittade och såg fram mot kalendrarna, och det var en så stor besvikelse att det inte var mer än en trånade kille, en story som inte kom igång förrän sista två avsnitten och en stammande jäkla Lisebergskanin. Tror mitt inre hat mot Liseberg lite härstammar från den kaninen XD

Haha, jag som älskade den x'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

11 dec, 2011 20:21

superman
Elev

Avatar


^

Samma här!

En decemberdröm var extremt dålig. Den fick mig att sluta se på julkalendrarna..

11 dec, 2011 20:26

Lingonbean
Elev

Avatar


Hade extremt svårt för Superhjältejul. Stål-Henrik är så äckligt pompös och högmodig och blääää. *angstangstangst*

Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open

11 dec, 2011 20:27

Borttagen

Avatar


Skägget i brevlådan </3

12 dec, 2011 22:53

Solkatten
Elev

Avatar


Jag tittar ALLTID på julkalendrarna ÄVEN om dom är dåliga men när jag såg på En superhjältejul fick jag nog. Det blev för mycket.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 dec, 2011 22:56

Ida S
Lärare

Avatar


Haha, jag får väl säga Skägget i brevlådan... även fast det enda avsnittet jag såg verkligen var jättekul. Skitskruvad humor dock, men kul! xD
MEN äkta julkalendersmaterial var det kanske inte.

"we live together, and harry does all the cooking."

13 dec, 2011 11:40

Roretta
Elev

Avatar


Har aldrig i mitt liv följt en enda julkalender

Berits hand touched fried chicken. /proud

13 dec, 2011 11:57

Margaret
Elev

Avatar


Skrivet av leumas vän:
Allrams höjdarpaket. :X

This so freakin much!
Måste vara den sämsta julkalendern i historien av julkalendrar. Usch, förskräcklig.

Skägget i brevlådan som många nämnt minns jag inte. Vad handlade den om?
Superhjältejul var också kass. Julkalendrar borde ju kunna ses av alla åldrar, men var du över fem år så var den barnslig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

13 dec, 2011 13:07

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > De sämsta julkalendrarna genom tiderna

Du får inte svara på den här tråden.