Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Snape!

Forum > Harry Potter > Snape!

1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12
Användare Inlägg
accioron
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag gillar inte Snape men han fascinerar mig.


Samma här! Snape är en av mina absoluta favoritkaraktärer men det betyder inte att jag tycker att han är en fantastisk människa.

11 dec, 2011 20:31

Severus10
Elev

Avatar


Snape gjorde allt för alla goda inte för en enda människa och sluta bryta mot reglerna.

Att rikta åsikter mot någon är mot reglerna det har prefekterna själv sagt.

11 dec, 2011 20:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av accioron:
Skrivet av Borttagen:
Jag gillar inte Snape men han fascinerar mig.


Samma här! Snape är en av mina absoluta favoritkaraktärer men det betyder inte att jag tycker att han är en fantastisk människa.
Exakt och så är det för mig för vissa karaktärer. Bellatrix t.ex. Jag gillar hennes karaktär och jag vill veta mer om hennes bakgrund och så men det betyder inte att jag tycker att hon var en underbar person.

11 dec, 2011 20:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
Snape gjorde allt för alla goda inte för en enda människa och sluta bryta mot reglerna.

Att rikta åsikter mot någon är mot reglerna det har prefekterna själv sagt.


Att inleda ett intensivt samtal med någon annan är mot reglerna men det står inte att man inte får rikta kommentarer mot någon annan.


Själv är jag också fascinerad av Severus, han är en sådan speciell karaktär

11 dec, 2011 20:49

Severus10
Elev

Avatar


Prefekterna säger att det är förbjudet och det följer man.
Om du säger att Severus Snape är ond så är du ond själv.

11 dec, 2011 20:51

childhoodlight
Elev

Avatar


Fast just nu är det ju du som bryter mot reglerna, Severus10! ;-)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

11 dec, 2011 20:55

Severus10
Elev

Avatar


Jag bryter inte mot reglerna.

11 dec, 2011 20:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
Prefekterna säger att det är förbjudet och det följer man.
Om du säger att Severus Snape är ond så är du ond själv.


Om det av någon händelse skulle vara sant så följer du det ju inte själv, hur tänkte du där?

Jag kanske är ond men det har inget med min åsikt om Severus att göra. Både böckerna och filmerna visar att han är rätt så ond om du inte har märkt det.
Fast det är ju ingen idé att argumentera med dig eftersom du bara upprepar dig.

11 dec, 2011 20:58

Severus10
Elev

Avatar


Han är inte ond.
Han har varit god alla filmer igen och följt Albus order från början till slut.

11 dec, 2011 21:00

Borttagen

Avatar


Han var faktiskt dödsätare en gång i tiden och det var innan han blev spion för Dumbledore.

11 dec, 2011 21:03

1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12

Forum > Harry Potter > Snape!

Du får inte svara på den här tråden.