Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-vänner?

Forum > Harry Potter > HP-vänner?

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Nymphadora Tonks!
Elev

Avatar


Jaa
Om man tjatat på sina vänner sen 5 års åldern att dom ska se filmerna och läsa böckerna så brukar det funka
moizen!! har läst alla böcker och sett alla filmer. Är inte så där jätte beroende men hon tycker om serien
Tettan Har sett alla filmer hos mig, förutom 7 del 2. Böckerna har hon inte läst Hon är inte heller helt galen i HP, men filmerna är en av hennes favoriter.
inging har läst 4 böcker och håller på med den 5:e. Hon har sett dom 3 första filmerna.
fippen har sett alla filmerna, men inte läst böckerna.
Boxrar har sett alla filmerna, men inte heller läst böckerna. Hon är ett stort HP-fan, men hon tycker att HP och Twilight är lika bra

Sen har jag flera vänner som inte är medlemmar här

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fb3mywk.gif

10 dec, 2011 20:56

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Min kusin gillar HP nästan lika mycket som jag.
Av kompisar har jag väl ingen HP-galning precis. Men jag har ett bra knep för att ta reda på vilka som har läst/sett HP utan att behöva fråga. Vi har skoldator, och jag har Dobby som bakgrundsbild. De som läst/sett säger: Åh, vad söt.
Det som inte har det säger: Vilken ful bakgrundsbild.
Så jag tror att några har läst det åtminstone.

10 dec, 2011 21:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ ooh.. Då vet jag att det går!

Kämpa på!

10 dec, 2011 21:03

Lisen563
Elev

Avatar


Dom är gammeldags

10 dec, 2011 21:16

LoonyMe
Elev

Avatar


Kom på nu att jag har en kusin som älskar HP Fast har är 19 år och har flyttat till Stockholm så vi träffas inte så ofta...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

10 dec, 2011 21:18

Ginny00
Elev

Avatar


Jag har fått en av mina bästisar att läsa HP ^^
Och min allra bästa vän älskar de också. Plus två till av mina kompisar, och jättemånga på Kpwebben..

10 dec, 2011 21:20

MizzNina
Elev

Avatar


Jag behöver inte ha vänner som gillar HP (Även om en del av de gör det) Jag har min familj. Tre systrar och en mamma som hjälpt mig att läsa sönder mina böcker. oh, och en svåger. Så ett tag, var alla böckerna (de fem första då bara de kommit ut vid den tiden) Ur min bokhylla och vandrade runt bland systrar mor och svåger... ^_^ Sen hade vi lååånga familjediskussioner.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

14 dec, 2011 15:44

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


I klassen finns det en som gillar harry potter och det är henne jag är med oftast
Mina bästisar har läst böckerna och sett filmerna: .:Ellinor_Weasley:. Sara Weasley: ) De kan man nörda med
Min storebror läser böckerna och ser filmerna och jag läser böckerna högt för min lillebror.
Men den enda jag känner som är lika nördig som jag är Ginny00

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

14 dec, 2011 16:04

Borttagen

Avatar


Jag känner ingen nörd D: Förutom en kille, men han känner jag inte XD
Däremot läste min läs-hatande lillasyster FEM sidor i HP 3 igår.. OMG O_O
Fast det viktigaste av allt är ju att jag har er mugglisar ♥

14 dec, 2011 17:32

Rawenclaw98
Elev

Avatar


Vi i min klass var från olika skolor först så dom från den andra skolan är twilight-fans och vi från min skola är Harry Potter-fans!! Men det är typ bara jag som har läst böckerna. Och när jag säger så här till mina kompisar, för dom har frågat "vilken film ska vi se på" och jag säger då "Harry Potter!!!" och dom "nej". Ibland blir mina kompisar (okej ganska ofta) arga på mig bara för att jag tjatar om Harry Potter hela tiden.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi64.tinypic.com%2F2hol85u.gif................ Proud Ravenclaw................Newtina trash

14 dec, 2011 17:39

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Harry Potter > HP-vänner?

Du får inte svara på den här tråden.