HP-vänner?
Forum > Harry Potter > HP-vänner?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Jaa
Om man tjatat på sina vänner sen 5 års åldern att dom ska se filmerna och läsa böckerna så brukar det funka moizen!! har läst alla böcker och sett alla filmer. Är inte så där jätte beroende men hon tycker om serien Tettan Har sett alla filmer hos mig, förutom 7 del 2. Böckerna har hon inte läst inging har läst 4 böcker och håller på med den 5:e. Hon har sett dom 3 första filmerna. fippen har sett alla filmerna, men inte läst böckerna. Boxrar har sett alla filmerna, men inte heller läst böckerna. Hon är ett stort HP-fan, men hon tycker att HP och Twilight är lika bra Sen har jag flera vänner som inte är medlemmar här
10 dec, 2011 20:56 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Min kusin gillar HP nästan lika mycket som jag.
Av kompisar har jag väl ingen HP-galning precis. Men jag har ett bra knep för att ta reda på vilka som har läst/sett HP utan att behöva fråga. Vi har skoldator, och jag har Dobby som bakgrundsbild. De som läst/sett säger: Åh, vad söt. Det som inte har det säger: Vilken ful bakgrundsbild. Så jag tror att några har läst det åtminstone. 10 dec, 2011 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ ooh.. Då vet jag att det går! Kämpa på! 10 dec, 2011 21:03 |
|
Lisen563
Elev |
Dom är gammeldags
10 dec, 2011 21:16 |
|
LoonyMe
Elev |
Kom på nu att jag har en kusin som älskar HP
10 dec, 2011 21:18 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har fått en av mina bästisar att läsa HP ^^
Och min allra bästa vän älskar de också. Plus två till av mina kompisar, och jättemånga på Kpwebben.. 10 dec, 2011 21:20 |
|
MizzNina
Elev |
Jag behöver inte ha vänner som gillar HP (Även om en del av de gör det) Jag har min familj. Tre systrar och en mamma som hjälpt mig att läsa sönder mina böcker. oh, och en svåger.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 dec, 2011 15:44 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
I klassen finns det en som gillar harry potter och det är henne jag är med oftast
Mina bästisar har läst böckerna och sett filmerna: .:Ellinor_Weasley:. Sara Weasley: ) De kan man nörda med Min storebror läser böckerna och ser filmerna och jag läser böckerna högt för min lillebror. Men den enda jag känner som är lika nördig som jag är Ginny00
14 dec, 2011 16:04 |
|
Borttagen
|
Jag känner ingen nörd D: Förutom en kille, men han känner jag inte XD
Däremot läste min läs-hatande lillasyster FEM sidor i HP 3 igår.. OMG O_O Fast det viktigaste av allt är ju att jag har er mugglisar ♥ 14 dec, 2011 17:32 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Vi i min klass var från olika skolor först så dom från den andra skolan är twilight-fans och vi från min skola är Harry Potter-fans!!
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
14 dec, 2011 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen