HARRY POTTER SNACKET
Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Greyback
Elev |
Fenrir Grårygg är en av de obehagligaste och coolaste karaktärerna i Harry Potter, och i böcker överhuvudtaget NÅGONSIN.
Men i filmerna förstörde de honom helt. Otroligt dålig skådespelare, och han fick knappt en enda replik. Han står bara och ser ut som ett fån under de senaste 2 filmerna ... Någon annan som håller med mig?
10 jan, 2011 17:27 |
|
Ron
Elev |
Kan hålla med dig lite, han är knappt med alls i filmerna men eftersom dom har så mycket att försöka få med så tror jag inte han prioriteras speciellt mycket tyvärr..
Btw så är Rupert Grint underbar, kommer gråta av lycka när ser honom till sommaren!! ♥ ♥ ♥ We're all wizards, even Ron. 10 jan, 2011 19:37 |
|
soratanaka
Elev |
Tycker det är skumt att Greyback inte hade någon större roll i HBP-filmen. Aja, håller med dig till en viss del, men även i böckerna så är han inte med alltför mycket. Eh.
Jag kommer gråta när Severus dör dock. Fast är det bara jag som tycker att han ser ut att behöva gå på toaletten här? ![]() "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 19:50 |
|
parkinson123
Elev |
Jag kan inte se en harry potter film utan att gråta :o
1:an = i slutet 2:an = när hagrid kommer tillbaka 3:an = (jag får typ panik ångest när Lupin blir varulv) 4:an = När Cedric dör och Amos skriker. 5:an = när sirius dör 6:an = När Dumbly dör och när Draco säger " Dont you understand, i have to do this, i have to kill you .. or else hes gonna kill me! del 1 , 7:an = När alla dör och jag kommer förmodligen inte klara av den sista filmen heller. ![]()
10 jan, 2011 19:55 |
|
soratanaka
Elev |
^ Severus! </3
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 19:56 |
|
Nagini
Elev |
Skrivet av Greyback: Fenrir Grårygg är en av de obehagligaste och coolaste karaktärerna i Harry Potter, och i böcker överhuvudtaget NÅGONSIN. Men i filmerna förstörde de honom helt. Otroligt dålig skådespelare, och han fick knappt en enda replik. Han står bara och ser ut som ett fån under de senaste 2 filmerna ... Någon annan som håller med mig? jo det tyckte jag okså det var ju inte alls så som jag förestält mig fenrir heller tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 10 jan, 2011 21:28 |
|
Husky
Elev |
Har fenrir varit med i filmerna ? :O Det visste inte jah
'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 11 jan, 2011 16:06 |
|
Albus Dumbledore
Elev |
vad skulle harry potter att vara utom Fred och George!? fast hary potter är ju ändå bra utan dom men... ni fatar!
Det är en av fördelarna att vara jag...... 11 jan, 2011 16:11 |
|
Lumos
Elev |
Jag tycker det är as sårgligt när Snape ska dö och säger "kolla in i mina ögon Harry". när jag lästa det så grät jag inte så mycket men senare förklarade min kompis att det var ju för att han ville se Lillys ögon!
Och då grät jag mycket. Det var lite pinsamt för vi sat på en buss... Men när man ser det i filmen kommer jag typ dö O.o Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 11 jan, 2011 16:17 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av Husky: Känner du igen han? http://www.google.se/images?hl=sv&q=fenrir%20greyback&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi Har fenrir varit med i filmerna ? :O Det visste inte jah "May the force be equal to mass times acceleration" 11 jan, 2011 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen