Grattis Hagrid på födelsedagen!
Forum > Harry Potter > Grattis Hagrid på födelsedagen!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SiriusBlack:)
Elev |
GRATTIS, GRATTIS Hagrid
R.I.P Dobby:( 6 dec, 2011 19:53 |
|
Borttagen
|
6 dec, 2011 19:58 |
|
Solkatten
Elev |
Idag är det en jätteviktig dag
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2011 19:59 |
|
broccoli
Elev |
6 dec, 2011 20:00 |
|
Borttagen
|
Nej, imorgon då jag fyller år är det en ännu viktigare dag 6 dec, 2011 20:55 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Grattis Hagrid!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 6 dec, 2011 21:08 |
|
LoonyMe
Elev |
6 dec, 2011 21:17 |
|
Borttagen
|
^
^ ^ Grattiiis 6 dec, 2011 22:13 |
|
Borttagen
|
ÄLSKAR Hagrid, han är så jordnära & go. Sådan vän vill jag faktist ha:'
6 dec, 2011 22:15 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
6 dec, 2011 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen