Klainetråden! 8D
Forum > Off Topic > Klainetråden! 8D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stranger
Elev |
Ginnyy: Det är för att Kossan är seeg. XD
Haha, jag bara skojja My. MEN KLAINE I HOLD ON SIXTEEEEN! 8 dec, 2011 20:41 |
|
Borttagen
|
8 dec, 2011 20:48 |
|
Ginnyy
Elev |
8 dec, 2011 20:50 |
|
Stranger
Elev |
Och när Blaine snurrar runt och så hör man kurt i bakgrunden : "That's cute".
8 dec, 2011 20:51 |
|
Elin@
Elev |
8 dec, 2011 20:52 |
|
Enchanted
Elev |
He's still my man. SO STAY AWAY FROM HIM!
8 dec, 2011 20:56 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
8 dec, 2011 20:58 |
|
Elin@
Elev |
^ Nej! *host*
DET ÄR JAG INTE. Fast kanske lite... c: 8 dec, 2011 20:59 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Enchanted: He's still my man. SO STAY AWAY FROM HIM! AHMEN KOM IGEN! INTE NU IGEN. Han är min. Punkt slut.
8 dec, 2011 21:00 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
8 dec, 2011 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen