Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Så mycket mer än så.

Forum > Harry Potter > Så mycket mer än så.

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
.Lovegood.
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det är helt enkelt obeskrivligt ♥
Så kan man sammasatta det, obeskrivligt. Perfekt ord. ♥

Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått

26 dec, 2011 23:37

bluebirdflies
Elev

Avatar


det är en religion!

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

27 dec, 2011 01:02

Quidditch
Elev

Avatar


Man vet bara att när man mår dåligt finns alltid Harry Potter där. Känslan man får är helt obeskrivlig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4hdw91.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F200ck0i.gif

27 dec, 2011 01:29

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det är helt enkelt obeskrivligt ♥

I agree with you Alex

Kärlek till alla!

27 dec, 2011 02:36

harrypotter tjejen
Elev

Avatar


Det går inte att beskriva!!!

Harry Potter är bäst <3

27 dec, 2011 08:57

L
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det är helt enkelt obeskrivligt ♥

i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork

27 dec, 2011 10:36

Draken Norbert
Elev

Avatar


Det är en värld att leva i. Nånting att försvinna till när man inte klarar av den världen här.
Den riktiga världen, liksom. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltho13Lm821qdqz38o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m64m19GHER1rxksouo1_500.gif

27 dec, 2011 10:44

Borttagen

Avatar


Älskar det♥ Brevet kommer snart, jag vet.

27 dec, 2011 11:47

Borttagen

Avatar


Jag vet inte vad jag ska säga... när jag ska sova så blundar jag... och då sitter jag helt plötsligt på en lektion i trollkonsthistoria eller äter middag i stora salen... Men när jag öppnar ögonen igen är jag tillbaka i min säng och känner hur jag längtar hem så mycket att jag inte vet vad jag ska göra.

Det bästa som finns att höra är när Joanne Rowling säger de åtta underbaraste orden som finns
"Hogwarts will always be there and welcome you home" ♥

27 dec, 2011 16:31

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vet inte vad jag ska säga... när jag ska sova så blundar jag... och då sitter jag helt plötsligt på en lektion i trollkonsthistoria eller äter middag i stora salen... Men när jag öppnar ögonen igen är jag tillbaka i min säng och känner hur jag längtar hem så mycket att jag inte vet vad jag ska göra.

Det bästa som finns att höra är när Joanne Rowling säger de åtta underbaraste orden som finns
"Hogwarts will always be there and welcome you home" ♥


This so much ^

Kärlek till alla!

27 dec, 2011 16:32

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Så mycket mer än så.

Du får inte svara på den här tråden.