Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favoritkapitel i HP

Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Jag gillar "Nitton år senare" och "Julbalen!" Det är fantastiska delar bägge två!


This!♥

6 dec, 2011 15:37

HP.LP
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Å... ett favoritkapitel? Det är omöjligt!

Men jag är också väldigt förtjust i kapitlet när Harry kommer in och handlar för första gången i Diagongränd


This!

Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort

9 dec, 2011 16:06

jolle963
Elev

Avatar


Skrivet av HP.LP:
Hallå hallå alla mugglisar


Vilket är ditt favoritkapitel HP???

Mitt favokap är i alla fall när Harry köper alla saker han behöver inför HOGWARTS i HP 1.

Hej svejs!

9 dec, 2011 16:22

Borttagen

Avatar


Världsmästerskapen i quidditch och när han är i Diagongränden i 3:an.

9 dec, 2011 16:23

Mysan9
Elev

Avatar


snapes minnen

9 dec, 2011 16:30

Kenni NishkiTishki
Elev

Avatar


Vet inte riktigt, men ett av mina favoritkapitel är i Fången från Azkaban, kap 20 när Sirius frågar Harry om han vill flytta hem och bo hos honom. ♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxpum6845g1r2cuhvo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxpum6845g1r2cuhvo2_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxpum6845g1r2cuhvo3_250.gif http://kenninishkitishki.tumblr.com

9 dec, 2011 17:17

mionee
Elev

Avatar


mitt favorit kapitel är striden på Hogwarts , i dödsrelikern så spännande då

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages4.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F23600000%2FHermione-Granger-GIFs-hermione-granger-23646910-500-202.gif

9 dec, 2011 17:57

HP.LP
Elev

Avatar


Skrivet av mionee:
mitt favorit kapitel är striden på Hogwarts , i dödsrelikern så spännande då


Indeed!!!

Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort

10 dec, 2011 07:09

Milux
Elev

Avatar


Jag tycker nog mest om slutet av ettan, jag skakade av spänning när jag läste den!

Ja, ja mamma, jag ska bara skriva klart mitt inlägg på mugglis först! ;)

10 dec, 2011 08:04

Ginny00
Elev

Avatar


1. "Sectumsempra", först är det spänning och sedan... ♥ Jag är Hinnyshipper till tusen.
2. "Nitton år senare" James är ju för skön alltså. Och det är så skönt när Ginny säger till honom för att han avbrutit Ted och Victoire, haha X)
3. "King's Cross", det är ju ett väldigt bra kapitel

10 dec, 2011 10:28

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP

Du får inte svara på den här tråden.