Favoritkapitel i HP
Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Jag gillar "Nitton år senare" och "Julbalen!" Det är fantastiska delar bägge två! This!♥ 6 dec, 2011 15:37 |
|
HP.LP
Elev |
Skrivet av Twix: Å... ett favoritkapitel? Det är omöjligt! Men jag är också väldigt förtjust i kapitlet när Harry kommer in och handlar för första gången i Diagongränd This! Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 9 dec, 2011 16:06 |
|
jolle963
Elev |
Skrivet av HP.LP: Hallå hallå alla mugglisar Vilket är ditt favoritkapitel HP??? Mitt favokap är i alla fall när Harry köper alla saker han behöver inför HOGWARTS i HP 1. Hej svejs! 9 dec, 2011 16:22 |
|
Borttagen
|
Världsmästerskapen i quidditch och när han är i Diagongränden i 3:an.
9 dec, 2011 16:23 |
|
Mysan9
Elev |
snapes minnen
9 dec, 2011 16:30 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
Vet inte riktigt, men ett av mina favoritkapitel är i Fången från Azkaban, kap 20 när Sirius frågar Harry om han vill flytta hem och bo hos honom. ♥♥
http://kenninishkitishki.tumblr.com
9 dec, 2011 17:17 |
|
mionee
Elev |
9 dec, 2011 17:57 |
|
HP.LP
Elev |
Indeed!!! Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 10 dec, 2011 07:09 |
|
Milux
Elev |
Jag tycker nog mest om slutet av ettan, jag skakade av spänning när jag läste den!
Ja, ja mamma, jag ska bara skriva klart mitt inlägg på mugglis först! ;) 10 dec, 2011 08:04 |
|
Ginny00
Elev |
1. "Sectumsempra", först är det spänning och sedan... ♥ Jag är Hinnyshipper till tusen.
2. "Nitton år senare" James är ju för skön alltså. Och det är så skönt när Ginny säger till honom för att han avbrutit Ted och Victoire, haha X) 3. "King's Cross", det är ju ett väldigt bra kapitel 10 dec, 2011 10:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen