Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det kunde varit Ron!

Forum > Harry Potter > Det kunde varit Ron!

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Draken Norbert
Elev

Avatar


RON!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltho13Lm821qdqz38o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m64m19GHER1rxksouo1_500.gif

4 dec, 2011 11:57

confundo
Elev

Avatar


Skulle inte heller klara av det, Ron är ju den bästa. Älskar familjen Weasley.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyqkrngyI1r17150o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyqkrngyI1r17150o2_500.gif

4 dec, 2011 11:58

inging
Elev

Avatar


Fy vad taskigt!
Jag gillar Ron jätte mycket!!!!!!!!!!!!!!!!
Hon kan ju inte göra så!

http://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2670756/images/2012/pup_508eee849606ee549bf8d6a5.gif

4 dec, 2011 12:07

Mahoqny
Elev

Avatar


Ifall Ron dött skulle nog Hermione gift sig med Fred och då skulle det inte gjort så stor skillnad. Kan faktiskt se framför mig hur Harry springer fram till Rons döda kropp och gråter.

~Toujours pur~

4 dec, 2011 12:19

Borttagen

Avatar


Fred är inte tillsammans med Hermione och skulle heller aldrig blivit det om han inte hade dött. Han skulle varit tillsammans med Angelina Jones.
FfFfFfFFf..
Ron är störig så han hade gott kunnat dö. Jätte tråkigt slut att "trion" överlever och sen gifter sig alla med varandra. Kasst.
Jag hejar på att Ron skulle dött!! WOOOHOOO!!!

4 dec, 2011 12:44

HarryPotterLove
Elev

Avatar


Det skulle inte sluta lika lyckligt om han dog

GRYFFINDOR <3

4 dec, 2011 12:49

Borttagen

Avatar


Nej, men bättre om han dog. håhåhåhå

4 dec, 2011 12:50

Weasley<3
Elev

Avatar


Om han dog skulle jag nog gråta

Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3

4 dec, 2011 12:56

Borttagen

Avatar


Jag tror inte att jag skulle klara av om Ron dog.
Han är precis lika viktig som dom andra i trion.
Det skulle aldrig gå, Harry skulle inte klara av det.

4 dec, 2011 13:08

Borttagen

Avatar


Varför skulle inte Harry klara det? People moves on. Ja han skulle vara sad ett tag. Fred då? Tror ni inte att George hade det jobbigt? Han kanske var så ledsen att han slutade leva. Eller hans föräldrar?
Lupin och Tonks?
Varför är det just Harry som inte klarar av någonting?
Han ska ju vara den bästa av alla. Då borde han hantera det också. Särskillt om Ron hade dött för en bra saks skull.

4 dec, 2011 13:19

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Det kunde varit Ron!

Du får inte svara på den här tråden.