Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nagini

Forum > Harry Potter > Nagini

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Fan vad coolt att ha Nagini som husdjur!

A goshi goshi goshi Nagini! :3

5 dec, 2011 23:44

childhoodlight
Elev

Avatar


^ HAHAHA ♥ kanske...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

5 dec, 2011 23:47

Kintsugi
Prefekt

Avatar


I hopp om att få avrundat den här tråden som upprepar svar och frågor gång på gång:

Den som är kapabel att läsa och förstå engelska kan läsa hela den här artikeln och behöver därefter aldrig mer oroa sig för att vara osäkert kring någon gällande Nagini. ^^

Den som inte förstår sig på engelskan har fått svar på frågorna ett flertal gång. Nagini är INTE samma orm som den på Zoo:t och man vet inte vad hon är för en sorts orm.

Filmteamet har valt att låta Nagini efterlikna en Dumeril Boa i GoF och OotP men i HBP och DH har man istället valt att låta henne påminna om en Python Reticulatus som kan bli upp mot nästan 9m (oftast 3-6m) - längsta ormen i Världen. ^^

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

5 dec, 2011 23:47

Borttagen

Avatar


Är det inte samma orm i filmerna? Det visste jag inte

5 dec, 2011 23:49

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Nagini

Du får inte svara på den här tråden.