Nagini
Forum > Harry Potter > Nagini
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fan vad coolt att ha Nagini som husdjur!
A goshi goshi goshi Nagini! :3 5 dec, 2011 23:44 |
|
childhoodlight
Elev |
5 dec, 2011 23:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
I hopp om att få avrundat den här tråden som upprepar svar och frågor gång på gång:
Den som är kapabel att läsa och förstå engelska kan läsa hela den här artikeln och behöver därefter aldrig mer oroa sig för att vara osäkert kring någon gällande Nagini. ^^ Den som inte förstår sig på engelskan har fått svar på frågorna ett flertal gång. Nagini är INTE samma orm som den på Zoo:t och man vet inte vad hon är för en sorts orm. Filmteamet har valt att låta Nagini efterlikna en Dumeril Boa i GoF och OotP men i HBP och DH har man istället valt att låta henne påminna om en Python Reticulatus som kan bli upp mot nästan 9m (oftast 3-6m) - längsta ormen i Världen. ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 dec, 2011 23:47 |
|
Borttagen
|
Är det inte samma orm i filmerna? Det visste jag inte
5 dec, 2011 23:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen