Sluta svära!
Forum > Off Topic > Sluta svära!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks-nea1
Elev |
Svär på ett annat språk som typ ryska eller japanska
1 dec, 2011 18:02 |
|
Leptuna
Elev |
när jag var liten (2004, lät som jag var 70) så svor vi mycket i skolan. Vår lärare hatade det och lärde oss ett knep och jag har inte kunnat svära nära en skola igen.
Man tar en totte (hårsnodd), den måste vara elastisk.. Man sätter den på hanleden och när man kommer på sig själv med att svära tar man metallbiten lyfter den och släpper. som en bitchslap, fast på hanleden med en totte... eller nått.. hahah.. The lions will eat you all up.. Hö! 1 dec, 2011 18:12 |
|
mitchan
Lärare |
^känns som man skulle typ "oj fan jag svor. oj, fuck, igen. oj. igen. men gud dö." om man var tvungen att liksom tänka till varje gång man gör det hahha ;_;
![]()
1 dec, 2011 18:14 |
|
baramin
Elev |
Jag vill också sluta svära, haha.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 dec, 2011 18:19 |
|
Nanyria
Elev |
Säger ständigt fudge ist för fuck, tycker det passar så vädigt mycket bättre, speciellt eftersom att jag svär en del då jag gör illa mig, och är väldigt klantig. Haha
Så när jag går in i saker, tex bordskanter så släpper jag ut ett högljuddt "Fudge!" 1 dec, 2011 18:19 |
|
mitchan
Lärare |
tror det enda jag säger är fuck, faktiskt. svär inte överdrivet ofta. (eller ehhh jo men alltså använder nästan BARA fuck då)
![]()
1 dec, 2011 18:24 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag är en mogen sjuttonårig tjej som säger bajs till allt!
Annars är "attans rabarberpaj" en favorit
1 dec, 2011 18:52 |
|
Thilda
Elev |
Min kompis försöker sluta, hon säger Fudge isället för fuck, men känns som det inte passar för HP-lovers. För mig känns det fel iallafall
1 dec, 2011 18:54 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Ginnyy: åh bajs säger jag också.Jag är en mogen sjuttonårig tjej som säger bajs till allt! Annars är "attans rabarberpaj" en favorit 2007 fick jag min 2-4åriga syssling i kiss och bajs-åldern. jag sa bajs väääldigt överdrivet ofta då eh, och han hade aldrig gjort det sådär, tills en del av släkten hängde på en semesterplats. och jag var där. en vacker dag sa han "PANNKAKOR SMAKAR BAJS" och alla tittade på mig jag ba..... oops ![]()
1 dec, 2011 18:57 |
|
L
Elev |
Skrivet av Borttagen: några ord jag dock fortfarande HATAR och allt kommer HATA är ord som mongo, damp, cp, adhd osv. Dom som säger såna ord, det är en SJUKDOM som andra lider utav & skulle göra allt för att få det lika bra som du. Du har så sjukt rätt, jag blir så arg när folk använder de som en svordom eller något.... >:C i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 1 dec, 2011 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen