Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
prongs
Elev |
mycket snyggare i kortare!!
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 1 dec, 2011 12:40 |
|
Emlan
Elev |
Jag tycker inte att dom passar i långt hår, dom är mycket snyggare i kort.
1 dec, 2011 13:10 |
|
prongs
Elev |
asså de är ju inte FULA i långt men näst intill
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 1 dec, 2011 13:30 |
|
Lydia!
Elev |
JAA DE ÄR SÅ SNYGGA OCH SÖTA I LÅNGT HÅR TYCKER JAG!!
1 dec, 2011 15:05 |
|
Safrina
Elev |
1 dec, 2011 15:07 |
|
prongs
Elev |
egentligen så är ju det är en spoiler.. alla vet inte att han är död..
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 1 dec, 2011 15:08 |
|
Borttagen
|
det var sjuuukt charmigt! Doms beteende tar dock över hela dom & man kan bara inte mer än älska dom ! ♥
1 dec, 2011 16:39 |
|
Borttagen
|
Enligt mig var det otroligt fult, tummen ner för lång frisyr på tvillingarna!
De ska se ut som de gjorde i 7:an. ♥ 1 dec, 2011 16:42 |
|
LunaLove<3
Elev |
Skrivet av Borttagen: Enligt mig var det otroligt fult, tummen ner för lång frisyr på tvillingarna! De ska se ut som de gjorde i 7:an. ♥ Jag tycker dem passar i långt hår, men jag håller med om att dem ser bättre ut i sjuan
1 dec, 2011 17:57
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 1 kl. 18:00
|
|
Moa ^^
Elev |
De är söta i allt ^^
Slytherins are not evil, they are just ÅZUM! 8'D l 1 dec, 2011 17:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen