Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)

Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)

1 2 3 4 5 6 ... 24 25 26
Användare Inlägg
prongs
Elev

Avatar


mycket snyggare i kortare!!

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

1 dec, 2011 12:40

Emlan
Elev

Avatar


Jag tycker inte att dom passar i långt hår, dom är mycket snyggare i kort.

1 dec, 2011 13:10

prongs
Elev

Avatar


asså de är ju inte FULA i långt men näst intill

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

1 dec, 2011 13:30

Lydia!
Elev

Avatar


JAA DE ÄR SÅ SNYGGA OCH SÖTA I LÅNGT HÅR TYCKER JAG!! ♥ R.I.P FRED WEASLEY

1 dec, 2011 15:05

Safrina
Elev

Avatar


^ tycker också det är fint. Men tycker samtidigt att de är ännu finare i kortare.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

1 dec, 2011 15:07

prongs
Elev

Avatar


egentligen så är ju det är en spoiler.. alla vet inte att han är död..
Skrivet av Lydia!:
JAA DE ÄR SÅ SNYGGA OCH SÖTA I LÅNGT HÅR TYCKER JAG!! ♥ R.I.P FRED WEASLEY

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

1 dec, 2011 15:08

Borttagen

Avatar


det var sjuuukt charmigt! Doms beteende tar dock över hela dom & man kan bara inte mer än älska dom ! ♥

1 dec, 2011 16:39

Borttagen

Avatar


Enligt mig var det otroligt fult, tummen ner för lång frisyr på tvillingarna!

De ska se ut som de gjorde i 7:an. ♥

1 dec, 2011 16:42

LunaLove<3
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Enligt mig var det otroligt fult, tummen ner för lång frisyr på tvillingarna!

De ska se ut som de gjorde i 7:an. ♥

Jag tycker dem passar i långt hår, men jag håller med om att dem ser bättre ut i sjuan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F89e2dd2336a22aa1f792a505187431d9%2Ftumblr_mxq4uomJrN1qah26ko1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F721b190fe8b2b505ad942c9bb013f3de%2Ftumblr_mxq4uomJrN1qah26ko2_500.gif

1 dec, 2011 17:57

Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 1 kl. 18:00
Antal ändringar: 1

Moa ^^
Elev

Avatar


De är söta i allt ^^

Slytherins are not evil, they are just ÅZUM! 8'D l

1 dec, 2011 17:58

1 2 3 4 5 6 ... 24 25 26

Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)

Du får inte svara på den här tråden.