Snö i år??
Forum > Off Topic > Snö i år??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parseltongue
Elev |
Jag är lite orolig för att det inte ska komma någon snö här eftersom jag ääälskar snö under december (sålänge det inte blir till slask eller is). Just nu är det alldeles för varmt här för snö och det regnar en hel del, trist
29 nov, 2011 14:00 |
|
Li
Biträdande rektor |
Enligt smhi ska det bli kallt i Sthlm nästa vecka
without something there is no nothing 29 nov, 2011 14:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen