Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!

Forum > Harry Potter > Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Ida S
Lärare

Avatar


Skrivet av Twix:
Jag älskar HP, men ett parti kanske är till överdrift..?

Även om jag är ett sort HP-fan så räcker det med att gilla det, i första hand skulle jag rösta på ett parti som kan styra Sverige på ett bra sätt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lv10wgNeN71qa45j0.gif

"we live together, and harry does all the cooking."

30 nov, 2011 18:24

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nej.. Det känns faktiskt inte alls seriöst, förlåt.
Men Harry Potter är en fantasi värld och ett parti ska vara bra för den verkliga världen..

Klokt sagt, kunde inte säga det bättre själv
Men man kan väl alltid drömma?

30 nov, 2011 18:24

tite
Elev

Avatar


^ MHM. Jag är inte så gammal, och Harry Potter kommer kanske inte vara så kul om sju år, så... ÅH NEJ JUSTE jag ska ju bo i en ek i canada i lönnskog DDDDD : /jag och min kompis gick över hela Utö och bestämde vad vi skulle behöva för att leva högt uppe i en ek och hur det skulle se ut och hur vi skulle försörja oss.../

Why does the world, as I know it, keep on bringing me down?

3 dec, 2011 08:21

LeonaGoodness
Elev

Avatar


Åååh det skulle vara kul, men det är några år kvar...

Hogwarts will always be there to welcome you home. <3

3 dec, 2011 10:25

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Skulle nog inte rösta på det. Vad skulle HP-partiet rikta sig till? Skapa horrokruxer eller...? Jag menar, det finns ju en äkta Harry Potter värld och sådant. Skulle föredra att rösta på ett parti som kan styra Sverige på ett bra sätt.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

3 dec, 2011 16:41

HP.LP
Elev

Avatar


Skrivet av LoonyMe:
Jag är inte direkt så intresserad av politik så det skulle nog inte passa mig så bra...

Men om någon skulle skapa ett sådant parti borde man iallafall införa att det är obligatoriskt för alla som går ut trean att man ska ha läst HP-böckerna



Bra ide!

Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort

4 dec, 2011 17:30

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!

Du får inte svara på den här tråden.