I vilket elevhem skulle Dudley ha hamnat i?
Forum > Harry Potter > I vilket elevhem skulle Dudley ha hamnat i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
Ja men Slytherins behöver ju inte vara onda? ;-) 28 nov, 2011 13:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Ja men Slytherins behöver ju inte vara onda? ;-) Men vem uppfostrades i Slytherin som är mer känd som "You-Know-Who"??? 28 nov, 2011 13:44 |
|
Fenrir
Elev |
28 nov, 2011 16:26 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Slytherin, han är ju typ som en kopia av Crab och Goyle, så Slytherin tycker jag. I agree! Everything is Dramione and nothing hurts. 28 nov, 2011 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^ Ja men Slytherins behöver ju inte vara onda? ;-) Men vem uppfostrades i Slytherin som är mer känd som "You-Know-Who"??? Ursäkta mig, vi slytherins är inte onda och det är inte vårat fel att Voldy hamnade i slytherin och alla andra dödsätare.. Jag tror Dudley skulle ha blivit Hufflepuff eller Slytherin, eller näe.. kanske Ravenclaw.. :3 28 nov, 2011 16:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Slytherin, han är ju typ som en kopia av Crab och Goyle, så Slytherin tycker jag. I agree! Haha kanske ^^ Men om det är sant, det som sägs, att i Hufflepuff hamnar de som blev över, så blir det ju det Hufflepuff... Men i Hufflepuff hamnar faktiskt de lojala och rätt ambitiösa, och inte de som blev över '-' Slytherin kanske är det bästa... Eller? Känns han inte på något sätt lite för lat för Slytherin? c: 28 nov, 2011 16:42 |
|
Freddelito
Elev |
28 nov, 2011 16:47 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^ Ja men Slytherins behöver ju inte vara onda? ;-) Men vem uppfostrades i Slytherin som är mer känd som "You-Know-Who"??? Wormtail då? Han var en Gryffindor. Alla Gryffindors är onda. All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 28 nov, 2011 16:55 |
|
Freja
Elev |
Det finns förresten redan en sån här tråd.
Everything is Dramione and nothing hurts. 28 nov, 2011 17:01 |
|
Pixie
Elev |
28 nov, 2011 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen