Ey skåningar, lever ni?
Forum > Off Topic > Ey skåningar, lever ni?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nåra glasrutor krossades hemma hos oss av stormen!
28 nov, 2011 09:08 |
|
Bombarda
Elev |
Shiit!
Vår grannes blommor flög förbi mitt fönster!;o Kärlek till alla! 28 nov, 2011 09:18 |
|
Leptuna
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Det var kul att ta promenad tidigare idag. Jag kunde stå på tå i en läskig vinkel utan att trilla xD det blåste som bara den! Jag spelade fotboll med några kompisar.. bollen typ bromsa och svängde hur den ville.. HAHA.. lite dunkare-varning över den The lions will eat you all up.. Hö! 28 nov, 2011 09:27 |
|
Borttagen
|
28 nov, 2011 09:28 |
|
Bombarda
Elev |
Awesome!
Kärlek till alla! 28 nov, 2011 09:31 |
|
Borttagen
|
^ Skolan....
28 nov, 2011 09:32 |
|
Bombarda
Elev |
Jaså, vilken skola? Du behöver inte säga
Kärlek till alla! 28 nov, 2011 09:33 |
|
Borttagen
|
Jag går på den "fantastiska" Rönnowska
28 nov, 2011 09:37 |
|
Bombarda
Elev |
Allvar! Vilken linje?
Kärlek till alla! 28 nov, 2011 09:37 |
|
Borttagen
|
Seriöst. Sjöfart
28 nov, 2011 09:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen