Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ey skåningar, lever ni?

Forum > Off Topic > Ey skåningar, lever ni?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Nåra glasrutor krossades hemma hos oss av stormen!

28 nov, 2011 09:08

Bombarda
Elev

Avatar

+1


Shiit!
Vår grannes blommor flög förbi mitt fönster!;o

Kärlek till alla!

28 nov, 2011 09:18

Leptuna
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Det var kul att ta promenad tidigare idag. Jag kunde stå på tå i en läskig vinkel utan att trilla xD det blåste som bara den!

Jag spelade fotboll med några kompisar.. bollen typ bromsa och svängde hur den ville.. HAHA.. lite dunkare-varning över den

The lions will eat you all up.. Hö!

28 nov, 2011 09:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Jadå!


haha awesome!
Jag spenderar större delen av min vardag i den staden.

28 nov, 2011 09:28

Bombarda
Elev

Avatar


Awesome! jobbar du där? Eller pluggar du?

Kärlek till alla!

28 nov, 2011 09:31

Borttagen

Avatar


^ Skolan.... Går sista året på gymnasiet.

28 nov, 2011 09:32

Bombarda
Elev

Avatar


Jaså, vilken skola? Du behöver inte säga

Kärlek till alla!

28 nov, 2011 09:33

Borttagen

Avatar


Jag går på den "fantastiska" Rönnowska

28 nov, 2011 09:37

Bombarda
Elev

Avatar


Allvar! Vilken linje?

Kärlek till alla!

28 nov, 2011 09:37

Borttagen

Avatar


Seriöst. Sjöfart

28 nov, 2011 09:41

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Ey skåningar, lever ni?

Du får inte svara på den här tråden.