Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-snack i skolan?? :D

Forum > Harry Potter > HP-snack i skolan?? :D

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Weasley<3
Elev

Avatar


VI snackar aldrig om HP i skolan)= Men vi läste ettan i början av denna terminen o då var vi tvugna att prata om den men det var förstås inte så kul eftersom vissa tyckte den var dålig o= och vi var tvingade.

Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3

28 nov, 2011 10:19

AndromedaBlack
Elev

Avatar


Haha i våran so bok finns det en karta över stjärnbilder. Och eftersom många i black familjen är döpta efter dem och så...
jag: kolla här, det är draco!
kompis: vem?
jag: harry potter grejer..
kompis: aha tönt
jag: titta här är andromeda, och där är scorpius och orion
kompisen tittar på mig som om jag är dum i huvudet
jag: men titta! Här är sirius brors mellan namn också
kompis:..

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&amp;page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy

28 nov, 2011 11:26

Dracossister
Elev

Avatar


Jag och mina vänner använder HP-namn istället för våra riktiga namn, och när vi är på lektion och en lärare säger något som sägs i böckerna eller i filmerna, ser vi på varandra och börjar skratta^^

http://flamelumos.blogspot.fi/

29 nov, 2011 14:40

Myrtle
Elev

Avatar


nä, men läser på bussen påväg till skolan

29 nov, 2011 15:54

Borttagen

Avatar


satt och smygläste under en hel svenska lektion en gång!

29 nov, 2011 15:55

kakan42
Elev

Avatar


nej vi pratar inte så mkt om de men jag skulle gärna vilja att vi gjorde det

29 nov, 2011 16:38

AndromedaBlack
Elev

Avatar


Nu i svenskan ska vi typ hålla ett tal för hela klassen. Ni kan ju gissa vad jag valde att prata om

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&amp;page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy

29 nov, 2011 16:44

Drake
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione99:
^^Haha!

Jag läser Harry Potter på engelskan i skolan!

Det var på engelskan vi hade det som tema.

4 dec, 2011 13:42

Boba
Elev

Avatar


Nej, men en gång i vår svenskabok så var det en uppgift där man skulle skriva några boktitlar (som redan var bestämda i boken) i alfabetsordning. Där var en av böckerna Harry Potter och De Vises Sten.

4 dec, 2011 13:48

Borttagen

Avatar

+1


På svenskan så skulle vi börja med en fantasyperiod så den första lektionen pratade vår lärare om olika fantasyböcker.
Och den sista: Det finns en bokserie till som är väldigt känd, kan ni gissa vilken det är?
Jag och Zoe Lovegood *RÄCKER UPP HANDEN UPP TILL TAKET*
Sen fråga hon om vilka varelser som det finns i Harry Potter.
Jag får ordet.
LÅNG LISTA.
Läraren tog nån annan innan jag hann klart med att förklara om fenixar

4 dec, 2011 14:09

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > HP-snack i skolan?? :D

Du får inte svara på den här tråden.