HP-snack i skolan?? :D
Forum > Harry Potter > HP-snack i skolan?? :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasley<3
Elev |
VI snackar aldrig om HP i skolan)= Men vi läste ettan i början av denna terminen o då var vi tvugna att prata om den men det var förstås inte så kul eftersom vissa tyckte den var dålig o= och vi var tvingade.
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 28 nov, 2011 10:19 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Haha i våran so bok finns det en karta över stjärnbilder. Och eftersom många i black familjen är döpta efter dem och så...
jag: kolla här, det är draco! kompis: vem? jag: harry potter grejer.. kompis: aha tönt jag: titta här är andromeda, och där är scorpius och orion kompisen tittar på mig som om jag är dum i huvudet jag: men titta! Här är sirius brors mellan namn också kompis:.. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 28 nov, 2011 11:26 |
|
Dracossister
Elev |
Jag och mina vänner använder HP-namn istället för våra riktiga namn, och när vi är på lektion och en lärare säger något som sägs i böckerna eller i filmerna, ser vi på varandra och börjar skratta^^
http://flamelumos.blogspot.fi/ 29 nov, 2011 14:40 |
|
Myrtle
Elev |
nä, men läser på bussen påväg till skolan
29 nov, 2011 15:54 |
|
Borttagen
|
satt och smygläste under en hel svenska lektion en gång!
29 nov, 2011 15:55 |
|
kakan42
Elev |
nej vi pratar inte så mkt om de men jag skulle gärna vilja att vi gjorde det
29 nov, 2011 16:38 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Nu i svenskan ska vi typ hålla ett tal för hela klassen. Ni kan ju gissa vad jag valde att prata om
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 29 nov, 2011 16:44 |
|
Drake
Elev |
Det var på engelskan vi hade det som tema. 4 dec, 2011 13:42 |
|
Boba
Elev |
Nej, men en gång i vår svenskabok så var det en uppgift där man skulle skriva några boktitlar (som redan var bestämda i boken) i alfabetsordning. Där var en av böckerna Harry Potter och De Vises Sten.
4 dec, 2011 13:48 |
|
Borttagen
|
På svenskan så skulle vi börja med en fantasyperiod så den första lektionen pratade vår lärare om olika fantasyböcker.
Och den sista: Det finns en bokserie till som är väldigt känd, kan ni gissa vilken det är? Jag och Zoe Lovegood *RÄCKER UPP HANDEN UPP TILL TAKET* Sen fråga hon om vilka varelser som det finns i Harry Potter. Jag får ordet. LÅNG LISTA. Läraren tog nån annan innan jag hann klart med att förklara om fenixar 4 dec, 2011 14:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen