Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Har du fått problem pga Harry Potter?

Forum > Harry Potter > Har du fått problem pga Harry Potter?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Weasleygirl98
Elev

Avatar


Jag lider verkligen av PPD. Jag har inte direkt råkat ut för någon pinsam sak med Harry Potter, men jag har märkt att folk vet att jag är HPälskare (Det räcker nog inte dyrkare kanske mer exakt). En gång på slöjden stod jag och min kompis och jobbade på våran kvast när en kille i klassen över kom och frågade vad det var. Jag svarade att det var en Nimuskvast och då sa han :" Just det! Det är ju du som gillar Harry Potter så mycket." Hehe, lite roligt.

Winter is coming...

22 jan, 2012 21:37

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Har du fått problem pga Harry Potter?

Du får inte svara på den här tråden.