Har du fått problem pga Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Har du fått problem pga Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag lider verkligen av PPD. Jag har inte direkt råkat ut för någon pinsam sak med Harry Potter, men jag har märkt att folk vet att jag är HPälskare (Det räcker nog inte dyrkare kanske mer exakt). En gång på slöjden stod jag och min kompis och jobbade på våran kvast när en kille i klassen över kom och frågade vad det var. Jag svarade att det var en Nimuskvast och då sa han :" Just det! Det är ju du som gillar Harry Potter så mycket." Hehe, lite roligt.
Winter is coming... 22 jan, 2012 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen