Gymnasiemässan i Älvsjö.
Forum > Off Topic > Gymnasiemässan i Älvsjö.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hur fan tar man sig dit nån som vet? :o
23 nov, 2011 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hur fan tar man sig dit nån som vet? :o This down below: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Damn it varför är min och ellens skola mobbade? Vi ska dit på helgen Och vart i hela friden ligger Älvsjö?! :O Man tar pendeltåg dit tror jag o.o Pendeltåg? 23 nov, 2011 19:04 |
|
Borttagen
|
Men vadå pendeltåg. Vilket pendeltåg åker till Älvsjö :X
23 nov, 2011 19:06 |
|
Hotissue
Elev |
^Pendeltåg mot Västerhaninge eller Södertälje/Östertälje går förbi Älvsjö
JAG SKA DIT!!! Fast jag ska stå i en monter. Är där från 9.00 till 13.00 imorgon, Torsdag!
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
23 nov, 2011 19:08 |
|
Borttagen
|
^Uppfattat! :3
Spännande 23 nov, 2011 19:09 |
|
Borttagen
|
Jag ska dit typ 16 tror jag
23 nov, 2011 19:10 |
|
The Noble Lion
Elev |
23 nov, 2011 19:27 |
|
cannedcorn
Elev |
24 nov, 2011 08:18 |
|
Borttagen
|
JAG ÄR TILLBAKA FRÅN MÄSSAN.
Skit roligt var det 24 nov, 2011 15:14 |
|
Borttagen
|
Amami var där och gjorde reklam för sitt gymnasium
24 nov, 2011 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen