Saker som man inte bör skämta om men som är sjukt roligt ändå.
Forum > Off Topic > Saker som man inte bör skämta om men som är sjukt roligt ändå.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DeathDownAlex: ^jo men nu har jag inte påstått detta, jag är väl medveten om vad det är, lite för medveten faktiskt... Du påstår det när du uttrycker dig på det sättet även om det har med skämt att göra. Det är det enda som jag verkligen irriterar mig på när det gäller att förolämpa personer - felaktigt kalla en schizofren för personlighetskluven. Det var inget påhopp, bara information i fall att du inte visste detta eftersom det är många som tror just detta och schizofreni. Fast "nu mår vi bra" kan ju fortfarande uppfattas som "nu mår jag och mina röster i huvudet/hallucinationer bra" lika väl som att personen har en personlighetsklyvning. Men jo, det är många som inte vet skillnaden. Det kan vara värt att förtydliga ibland. =) Det har du i och för sig rätt i, men skämtet syftar egentligen på att det är flera personer. I alla fall i de sammanhang där jag hört det. 20 nov, 2011 20:35 |
|
DeathDownAlex
Elev |
20 nov, 2011 20:35 |
|
Borttagen
|
^TED FUCKING BUNDY ♥
20 nov, 2011 20:36 |
|
DeathDownAlex
Elev |
20 nov, 2011 20:36 |
|
expelliarmus
Elev |
20 nov, 2011 20:37 |
|
childhoodlight
Elev |
expelliarmus Nja, jag går inte in här för att bli upprörd av det, jag tycker bara det är dumt att ha en sådan här tråd då folk faktiskt blir upprörda helt sådär. Det är liksom inte så simpelt som folk tror att det är... just sayin'.
I vilket fall som helst, jag ska inte vara någon skadeglädjare nu. Jag tycker bara självaste syftet är dumt men det är, som sagt, min åsikt. Nothing against you guys, have fun! ![]()
20 nov, 2011 20:38
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-20 kl. 20:39
|
|
Borttagen
|
^
^ HAHAHAHA 20 nov, 2011 20:39
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-20 kl. 20:39
|
|
Borttagen
|
I have a confession....
Richard Ramirez är faktiskt snygg :$ MEN. CHARLES MANSON ÄR INGEN SERIEMÖRDARE 20 nov, 2011 20:39 |
|
expelliarmus
Elev |
childhoodlight Jag tycker att syftet är rätt uppenbart - this is funny! Alla har vi olika slags humor och detta är humor på hög nivå enligt mig och därför är detta så sjukt underhållande.
Så, nu ska jag fortsätta skratta rumpan av mig!
20 nov, 2011 20:40 |
|
adliitam
Elev |
20 nov, 2011 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen