Konstiga matvanor!
Forum > Off Topic > Konstiga matvanor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Rostat bröd med liiite smör som smälter + Oboypulver ♥
Sirap på vaniljglass ♥ 16 nov, 2011 22:06 |
|
Borttagen
|
Eh, man ska äta OLW's sourcream 'n' onion chips och dricka O'boy till det... :#
16 nov, 2011 22:10 |
|
Ida S
Lärare |
Allt som är gott kan rullas in i pannkakor!
(Ja, även popcorn. I've tried.) "we live together, and harry does all the cooking." 16 nov, 2011 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JoLizz: Sirap på potatismos är livet! ♥♥ Min farfar äter alltid det, måste testas en dag. Älskar sirap. :3 Men om jag brer en leverpastejsmörgås är det gott att strö grillkrydda över den. :3 16 nov, 2011 22:12 |
|
Borttagen
|
^Jag föredrar sylt och grädde på mina pannkakor. Eller lingonsylt om det är met matiga pannkakor
16 nov, 2011 22:12 |
|
Borttagen
|
Vet inte om det passar in, men jag äter inte godis eller dricker läsk. Det är inte gott. :c
17 nov, 2011 17:12 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vet inte om det passar in, men jag äter inte godis eller dricker läsk. Det är inte gott. :c Äter du inte ens choklad? Hur klarar du dig? xD 17 nov, 2011 17:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Vet inte om det passar in, men jag äter inte godis eller dricker läsk. Det är inte gott. :c Äter du inte ens choklad? Hur klarar du dig? xD Nej, inte ens choklad... Bara mörk ibland. Men jag gillar ju inte det, då är det ju klart att jag klarar mig. :333 17 nov, 2011 17:15 |
|
scarhead
Lärare |
17 nov, 2011 17:28 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
17 nov, 2011 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen