Om du fick ha ett husdjur i HP...
Forum > Harry Potter > Om du fick ha ett husdjur i HP...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J00KERN
Elev |
16 nov, 2011 21:42 |
|
Borttagen
|
Katt eller uggla hade jag velat ha. :'
16 nov, 2011 22:25 |
|
Cara Riddle
Elev |
en Testeral, fatta vad coolt att ha en skellethäst, kanske en baselisk eller fenix med
nej nu vet jag, en drake ![]()
16 nov, 2011 23:25 |
|
Jessica Tonks
Elev |
17 nov, 2011 06:47 |
|
LoonyMe
Elev |
17 nov, 2011 09:09 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Hedwig ofc.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 17 nov, 2011 15:48 |
|
Killer Queen
Elev |
Jag skulle vilja ha en enhörning, testral eller en hippogriff.
![]() Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 18 nov, 2011 19:37
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-19 kl. 17:13
|
|
felix felicis
Elev |
18 nov, 2011 19:47 |
|
Borttagen
|
18 nov, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
Draken Norbert skulle jag vilja ha
18 nov, 2011 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen