Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Brev Från Hogwarts

Forum > Harry Potter > Brev Från Hogwarts

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tappa inte hoppet, människor ♥


Exakt så

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

24 nov, 2011 20:31

L
Elev

Avatar


Någon gång ska jag dit, även om brevet är väldigt försenat >3<♥

i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork

24 nov, 2011 20:34

Borttagen

Avatar


Mitt brev är bara väldigt sent, någon gång ska jag dit!

24 nov, 2011 20:44

Borttagen

Avatar


Jag har en teori om att Hogwarts breven kommer efter att man har gått ut gymnasiet eller universitetet. Det gör det enklare att dölja magins existens för mugglarna eftersom i den åldern är det vanligt att man flyttar. Dessutom slipper man infiltrera mugglarnas databaser och eleverna som kommer till Hogwarts vet hur de ska smälta in bland mugglare.

I Harry Potter böckerna börjar eleverna på Hogwarts när de är 11 men det beror troligen på att böckerna är skrivna som ungdomsböcker. I själva verket känns det oansvarigt att inte låta eleverna få en mugglarutbildning först.

Så mitt brev kommer nog snart!

24 nov, 2011 22:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har en teori om att Hogwarts breven kommer efter att man har gått ut gymnasiet eller universitetet. Det gör det enklare att dölja magins existens för mugglarna eftersom i den åldern är det vanligt att man flyttar. Dessutom slipper man infiltrera mugglarnas databaser och eleverna som kommer till Hogwarts vet hur de ska smälta in bland mugglare.

I Harry Potter böckerna börjar eleverna på Hogwarts när de är 11 men det beror troligen på att böckerna är skrivna som ungdomsböcker. I själva verket känns det oansvarigt att inte låta eleverna få en mugglarutbildning först.

Så mitt brev kommer nog snart!


Ja, smart sagt där! De kommer ju förhoppningsvis i år då ju, vi får se när vi har tagit studenten

25 nov, 2011 09:53

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Mitt brev är några månader försenat.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

25 nov, 2011 17:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Ja, smart sagt där! De kommer ju förhoppningsvis i år då ju, vi får se när vi har tagit studenten


Jag hoppas på det =) (du har ju hunnit få ihop väldigt många inlägg tycker jag...)

25 nov, 2011 19:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:

Ja, smart sagt där! De kommer ju förhoppningsvis i år då ju, vi får se när vi har tagit studenten


Jag hoppas på det =) (du har ju hunnit få ihop väldigt många inlägg tycker jag...)


Vi får ha extra koll efter studenten och kolla efter ugglor hela sommaren, eller vad säger du?

(ja, jag tycker också det. det är bara du som har varit upptagen hela dagen, min första lektion var inställd, började halv 2. riktigt irriterande. men tid på forumet fick jag )

25 nov, 2011 19:19

Borttagen

Avatar


Jadå, vi får leta efter ugglor hela sommaren! Och så får vi hoppas att de inte skickar Errol.

Förra sommaren såg jag en uggla utanför vårt hus. Jag stod typ tre meter ifrån den =) men den hade inget brev så nu börjar jag misstänka att någon har snott det...

25 nov, 2011 19:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jadå, vi får leta efter ugglor hela sommaren! Och så får vi hoppas att de inte skickar Errol.

Förra sommaren såg jag en uggla utanför vårt hus. Jag stod typ tre meter ifrån den =) men den hade inget brev så nu börjar jag misstänka att någon har snott det...


Aah... äckel som snodde ditt brev isåfall. Får jag slå ner honom/henne?

25 nov, 2011 19:26

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Harry Potter > Brev Från Hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.