Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Teori om Harrys barns namn

Forum > Harry Potter > Teori om Harrys barns namn

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Sirius_Musta:
Skrivet av prongs:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Så kan det nog vara! Känns ganska logisk. Förresten, dog Sirius?

SPOILER kunde vara bra kanske...

Och det låter jättetroligt, har inte tänkt på det, bara att det är konstigt att döpa sina barn till sina föräldrars namn, nu fattar jag varför.


vadå, ska man göra spoiler typ om man skriver att de tar hogwartsexpressen till skolan också eller att hagrid får en uggla i present av hagrid?? 5an kom ju ut för tusen år sen, man kan ju inte spoila allt i miljoner år heller.. :O


Haha, jag tänkte samma sak. Man får ju gå in i lika trådar här i forumet på egen risk liksom. Har man inte läst 5an nu så tycker jag det är dags att göra det.

Btw, tillbaka till TS "fråga" eller vad man ska säga. Jag har som alltid tänkt att han döpt barnen så eftersom han tja, gillar namnen och för att de påminner honom om personer han älskar. Men har inte kopplat det med Lunas uttalande. Men det du säger är väldigt logiskt faktiskt. Och jag tror också Rowling har tänkt på det redan, eftersom det är så klockrent..


Tack Sitter och känner mig superskrytig här xD

20 dec, 2011 16:40

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Teori om Harrys barns namn

Du får inte svara på den här tråden.