Hermione's tvilling (SV)
Forum > Fanfiction > Hermione's tvilling (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Darefine Malfoy
Elev |
Jätte bra! *Bevakar tråden*
men jag tycker som hon ovan att jag skulle vilja ha mer beskrivningar över hur området ser ut och deras reaktioner så att man kan få in en bra bild av de hela i am, and i'll always going to be a K-pop lover!!<3 Saranghae K-pop!<3 4 dec, 2011 07:23 |
|
Mintygirl89
Elev |
Mycket bra story. Tycker att Hermione var ganska orättvis mot Ron, men det hör ju till storyn.
Tänk på att det räcker med att skriva ett utropstecken efter en mening. I övrigt helt okej. Läs gärna Tårar från himlen :D <3
4 dec, 2011 15:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bombarda: bra, men jag saknar mer beskrivningar på reaktioner och hur området ser ut =) Ok, ska tänka på det nästa gång jag skriver! 5 dec, 2011 16:45 |
|
Theabeanr1
Elev |
5 dec, 2011 17:23 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Åhh, vad orättvist!!!
Jag vill också kunna skriva så bra. Du måste bara fortsätta, jag är helt förtrollad. Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 6 dec, 2011 19:03 |
|
Borttagen
|
Kommer mer nu.
_______________________________________ Maddie: Den enda Maddie koncentrerade sig på under resan var Harry. Hon stirrade in i Harrys gröna ögon och hade lust att kyssa honom, men oturligt nog verkade inte Harry vara med på samma tankar. Harry pladdrade på om Quidditch hela tiden medan Maddie kollade fängslande på honom och nickade eller mumlade ett svagt "ja" eller "nej" om hon blev tillfrågad om någonting. - Jag tror att Ravenclaw kommer att ligga ganska bra till det här året, sa Harry. Dem har ju Cho Chang, menar jag, tillade han hastigt. Maddie blev väldigt irriterad över att Harry i huvudtaget pratade om Cho Chang när hon var där i vagnen men lät bli att säga något utan svarade istället. - Ja, Cho Chang är ju faktiskt riktigt duktig! sa hon med en lite ironisk ton. - Precis vad jag tänkte säga! instämde Harry som om han inte hade hört Maddies ironiska ton. Maddie fick motvilligt fram ett leende och till hennes lättnad besvarade Harry det. - Fast du är ju förstås duktigare, sa han vänligt. Maddie rodnade. - Tycker du verkligen det? sa hon. - Självklart! svarade Harry. Mycket duktigare. - Man blir ju glad när du säger det! sa Maddie lyckligt. Hur länge har du spelat Quidditch egentligen? Maddie insåg genast att det var en mycket fånig fråga eftersom hon och Harry hade spelat i samma lag sedan första årskursen. Harry som inte verkade tycka att frågan varit SÅ fånig svarade vänligt. - Sedan första årskursen, svarade han. Maddie nickade och sedan uppstod en pinsam tystnad som Harry avbröt. - Du då? frågade han. Hur länge har DU spelat Quidditch? - Sedan första årskursen, svarade Maddie med ett flin. - Vilket sammanträffande! sa Harry med ett brett leende. Maddie log och Harry log. - Ja vilket sammanträffande.......... sa Maddie drömmande. Harry log och gick sedan mot Maddie. - Du är väl inte kittlig? frågade han. - Neej, svarade Maddie oförstående. Nu gick allt så fort och sedan låg Harry över henne och kittlade henne, han kittlade henne så att hon nästan kissade på sig. - S-sluta! fick Maddie skrattande fram. Harry slutade och tittade lugnt ner på Maddie. - Jag slutar väl då! svarade han med en låtsas-sur min men började sedan skratta för full hals. Maddie skrattade också, hon skrattade som hon aldrig gjort förut. Sedan reste Maddie sig upp mellan skrattsalvorna. - Din charmig-het är farlig! sa hon med ett leende mot Harry. - Bra att veta! sa Harry retsamt. _________________________________________ Hoppas ni tyckte om kapitlet!♥ 10 dec, 2011 14:16
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-10 kl. 17:11
|
|
Borttagen
|
Skitbra!!
10 dec, 2011 16:46 |
|
Mintygirl89
Elev |
Mycket bra kapitel. Undrar hur det ska gå.
Lite synpunkter bara! Se det kursiva ordet. Den ända Maddie koncentrerade sig på under resan var Harry Byt ut första bokstaven till ett e, annars får ordet en annan innebörd. Det enda Maddie... Sedan undrar jag en sak. Visst är Harrys ögon gröna? I övrigt mycket bra kapitel! Läs gärna Tårar från himlen :D <3
10 dec, 2011 16:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mintygirl89: Mycket bra kapitel. Undrar hur det ska gå. Lite synpunkter bara! Se det kursiva ordet. Den ända Maddie koncentrerade sig på under resan var Harry Byt ut första bokstaven till ett e, annars får ordet en annan innebörd. Det enda Maddie... Sedan undrar jag en sak. Visst är Harrys ögon gröna? I övrigt mycket bra kapitel! Alltså är VÄLDIGT arg på mig själv! Hur kunde jag skriva blåa ögon istället för gröna?! Jag måste väl ha tänkt på filmerna när jag skrev det... Förlåt alla! Ännu ett misstag av mig, ska ändra det på en gång! Mintygirl och Nymphadora♥: Kul att ni gillade kapitlet fast en dumsnut råkade skriva att Harrys ögon var blåa!♥ Mintygirl: Ska tänka på det andra du sa! 10 dec, 2011 17:11 |
|
Bombarda
Elev |
braa!
Kärlek till alla! 10 dec, 2011 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen