Syskon?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Nope. Men jag har en bror i verkligheten
![]() ![]()
3 nov, 2011 22:40 |
|
Borttagen
|
Nog har jag syskon allt, men inte på mugglis..
3 nov, 2011 22:45 |
|
Bombarda
Elev |
Min storasyster flagrate
Kärlek till alla! 3 nov, 2011 23:58 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
4 nov, 2011 00:04 |
|
Borttagen
|
Inte på mugglarportalen, men jag har en brorsa IRL som är 30 :3
4 nov, 2011 00:06 |
|
G!nny
Elev |
Om man e syskon på mugglis ska man va syskon i real life också?
Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 4 nov, 2011 09:45 |
|
Pixie
Elev |
4 nov, 2011 10:09 |
|
Borttagen
|
4 syskon xd
är näst äldst. 4 nov, 2011 10:12 |
|
Katla
Elev |
Mhm. Den mycket irriterande Pixie. En kvart äldre, men verkar vara mycket yngre.. Ack, ack, ack.
♏︎ 4 nov, 2011 10:13 |
|
Borttagen
|
Jag har 3 syskon. 1 storasyster, 1 storebror och en lillebror. Jag och min lillebror alskar varandra skit mycket. Vi kramas, pussas och haller hand. Ibland ger det folk fel signaler men skiter jag i.
A-L-S-K-AR MIN LILLEBROR ♥ 4 nov, 2011 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen