11/11-11 kl.11.11!
Forum > Off Topic > 11/11-11 kl.11.11!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Blev lite besviken. Ingen aning om vad jag hade väntat mig, men det blev ju inte det minsta trevligare än vad det var 11:10. Småhärligt när alla jublade, men det var allt. Haha, varför är jag alltid neggot här?
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 11 nov, 2011 21:21 |
|
Solkatten
Elev |
Alla verkar har gjort något speciellt kl.11.11 idag ... får väl göra något nästa år?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 21:31 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Hej! Jag tog ett kort på min klocka PRECIS när den var 11:11:11!
12 nov, 2011 14:25 |
|
Borttagen
|
12 nov, 2011 14:28 |
|
Borttagen
|
En kille i min klass fyllde den dagen :3
12 nov, 2011 15:13 |
|
whirlwinds
Elev |
12 nov, 2011 15:18 |
|
Celebikai
Elev |
12 nov, 2011 15:20 |
|
Dini99
Elev |
Jag missade med några minuter.... :,( jag hade väntat!!!!!
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 12 nov, 2011 15:23 |
|
linnvendela
Elev |
Min mamma och bonuspappa förlovade sig då. Samtidigt som jag och ginny_ginny hoppade och skrek för att klockan var 11.11...O.o♥
Jaha. 19 nov, 2011 12:44 |
|
Borttagen
|
Haha, vi hade en mattelektion, och plötsligt var det en massa telefoner som började spela, för att de hade lagt på alarm 11:11 XD
19 nov, 2011 15:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen