11/11 2011
Forum > Off Topic > 11/11 2011
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
10 nov, 2011 18:04 |
|
Elin Granger
Elev |
Då har vi pangrea i Weasleys Vassa Varor! (En butik i skolan)
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 10 nov, 2011 18:05 |
|
Fang
Elev |
Vi kommer att.. ehh.. hmm... elda alla tintinböcker och filmer om du inte säger vad det är!!
10 nov, 2011 18:05 |
|
EmahS
Elev |
11 11 11 så har jag skola i 40 minuter, och sen är jag ledig resten av dagen
och ja. precis som alla andra underbara Slytherinare så är det ju annat också!
10 nov, 2011 18:06 |
|
cannedcorn
Elev |
10 nov, 2011 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: Vi kommer att.. ehh.. hmm... elda alla tintinböcker och filmer om du inte säger vad det är!! MEN DÅ KOMMER CAPTAIN HAMMOCK OCH JAH.. ![]() ![]() Sen kommer jag och avifors och slår er med en av Hammocks finaste whisky-flaskor, okej? (Jah, han heter Hammock nu XD) 10 nov, 2011 18:08 |
|
Borttagen
|
10 nov, 2011 18:11 |
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av Fang: Imorgon blir det den 11/11 2011. Då klockan 11 över 11 blir det väldigt mycket ettor. Och jag kom just på att jag är väldigt nära att ha 1111 inlägg så då får jag se till att göra så många inlägg tills imorgon. Ska ni göra nåt extra ettigt imorgon? Awesome du är!
Tom Felton, really beautiful.
10 nov, 2011 18:13 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Asså nej missade 11:11 </3 Ska ställa tillbaka mobilklockan och titta
EDIT: HAHA FAIL av mig, trodde det var idag :] All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 10 nov, 2011 19:27
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-10 kl. 23:04
|
|
Fang
Elev |
Skrivet av Cinnamonagouti: Det är imorgon och inte idag det är.Asså nej missade 11:11 </3 Ska ställa tillbaka mobilklockan och titta 10 nov, 2011 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen