Sorteringshatten
Forum > Harry Potter > Sorteringshatten
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luckyBella
Elev |
Hufflepuff. Insåg först idag att det är mitt sanna elevhem, and i'm feeling the Hufflepuff pride!
11 nov, 2011 16:04 |
|
Borttagen
|
Jag har tre antelnativer: Gryffindor, Hufflepuff och Ravenclaw. Om det blir Slytherin så svimmar jag.
11 nov, 2011 17:13 |
|
luckyBella
Elev |
11 nov, 2011 17:16 |
|
Smilis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har tre antelnativer: Gryffindor, Hufflepuff och Ravenclaw. Om det blir Slytherin så svimmar jag. This^ Weasley´s ÄGER 11 nov, 2011 20:01 |
|
SweetSweet
Elev |
Jag tror att jag har mest Gryffindor eller Ravenclaw i mig!
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 11 nov, 2011 20:03 |
|
Maharajah
Elev |
Detta har jag funderat på under alla mina år som Harry Potter fan, och eftersom jag ändrats i min uppväxt så har givetvis elevhemmen också ändrats endel.
När jag var yngre så tyckte jag att jag var så himla mycket Gryffindor. Fast då var jag bara det, mest för att jag tyckte att det var coolt för att det var liksom "huvud-elevhemmet". Sedan fick jag ett tag för mig att jag hade en hel del Hufflepuff, fast detta var bara en kort period. Dock sa jag även då att jag var Gryffindor. Sedan kom jag slutligen på vilket som passade mig bäst. Slytherin, givetvis. Nu när jag även tittar tillbaka på min historia, så kan jag säga ganska säkert att jag har betett mig som en Slytherinare hela tiden, jag har inte insett det tidigare än för något år sedan dock. Nu vet jag, och jag är väldigt säker på att det är rätt elevhem för mig 11 nov, 2011 20:06 |
|
Borttagen
|
Öööh... Hufflepuff eller Ravenclaw...?
Tror jag, men det är väl antingen Gryffindor, Ravenclaw, Hufflepuff eller Slytherin... 11 nov, 2011 20:10 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 nov, 2011 20:14 |
|
Borttagen
|
Vet inte, kanske Slytherin, Ravenclaw, Hufflepuff men troligtvis Gryffindor. Min brorsa tror att jag skulle bli en Ravenclaware :3
11 nov, 2011 20:34
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-14 kl. 15:34
|
|
Rawenclaw98
Elev |
Jag känner mig ganska hemma i Hufflepuff och Ravenclaw
_______________________________________ ![]() ![]() Ron and Hermione ♥ ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
11 nov, 2011 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen